• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    09.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6081917
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Er du vår nye sykepleier ved hjemmetjenesten i sone Åse?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingen

EHR består av syv soner med hjemmetjenester, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering, samt flere dagsenter og eldresentre. I tillegg har vi demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler innen velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog som vi samarbeider tett med i vårt daglige arbeid.

Hjemmetjenesten i sone Åse har sitt kontor ved Åse bo- og aktivitetssenter og tilbyr tjenester til brukere i områdene Ganddal, Sandved, Malmheim og Åsedalen. Vi legger stor vekt på at innbyggere i kommunen skal ha muligheten til å bo hjemme så lenge som mulig. Dette medfører stadig mer komplekse og sammensatte sykdomsbilder, som gir sykepleierne i hjemmetjenesten en variert arbeidshverdag og muligheten til å utvikle bred kompetanse. Vi har et tett samarbeid med flere aktører, blant annet tildelingskontor og spesialisthelsetjenesten. Da en av våre sykepleiere går av med pensjon, er vi på jakt etter flere dyktige medarbeidere.

 

Ledig stilling:

Vi har en ledig 100% fast stilling som sykepleier ved EHR, for tiden tilknyttet sone Åse. Arbeidet vil foregå i 2-delt turnus med arbeid hver 3. helg. Oppstart etter nærmere avtale.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon om stillingen eller prosessen.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier. HPR-nummer må oppgis i søknaden.
  • Nyutdannede sykepleiere våren 2025 oppfordres til å søke.
  • Førerkort klasse B.
  • God digital kompetanse.
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
  • Ønskelig med relevant erfaring fra hjemmetjeneste eller eldreomsorg.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • Egenerklæring for tuberkulose og MRSA må leveres før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Evne til å arbeide både selvstendig og i team.
  • Effektiv og strukturert i arbeidsprosesser.
  • Engasjert i å arbeide med eldre mennesker.
  • Brukerorientert og ser på brukerens ressurser.
  • Positiv, løsningsfokusert og proaktiv.
  • Bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
  • Engasjert i fagutvikling og kontinuerlig læring.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse.

Vi tilbyr:

  • Gratis parkering for ansatte.
  • Et godt fagmiljø og gode kollegaer.
  • Kantine på dagtid (ukedager).
  • Muligheter for faglig utvikling gjennom relevante kurs og internundervisning.
  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis svømming i kommunens svømmehaller for alle ansatte.
  • Tilgang til bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    09.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6081917
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune