• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    26.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6065454
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Vil du jobbe med ledelse i  hjemmetjenesten i Sandnes

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nåværende leder er så heldig å ha blitt valgt som hovedtillitsvalgt for sitt forbund så vi søker derfor etter en ny leder til vår hjemmetjenesteavdeling på Austrått. 

Som avdelingsleder i hjemmetjenesten vil du bli en del av en dedikert ledergruppe som jobber systematisk med kontinuerlig forbedring og utvikling. 
Hos oss vil du få muligheten til å jobbe med velferdsteknologi, hverdagsmestring og mange andre spennende oppgaver.
Vi er for tiden deltagere i TØRN prosjektet, som handler om nye arbeids- og organisasjonsformer i helse- og omsorgstjenestene og du vil som leder etterhvert bli en del av dette arbeidet.

Hjemmetjenesten i Sandnes består av syv soner, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og flere dagsenter og eldresentre. I tillegg har vi et dedikert støtteapparat som inkluderer demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler innen e-helse, frivillighetskoordinator og klinisk ernæringsfysiolog. Dette gir et unikt grunnlag for tett samarbeid og faglig utvikling på tvers av avdelinger. Du vil være en del av en ledergruppe som jobber tett sammen for å løse utfordringer sammen. 

Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål om stillingen, arbeidsplassen eller rekrutteringsprosessen. Vi ser frem til å høre fra deg!

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier.
  • Ønskelig med lederutdanning og/eller erfaring, men ikke et krav.
  • Minimum 2 års erfaring som sykepleier i praksis.
  • Gode norsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig er et krav. Minimum nivå B2.
  • Gode digitale kunnskaper.
  • Høyt tilstedeværelse er nødvendig for stillingen.
  • Førerkort klasse B.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Du liker å håndtere utfordringer sammen med andre.
  • Du liker å jobbe kortsiktig og langsiktig for å skape god kultur, både i avdelingen og i virksomheten.
  • Du liker å jobbe med kvalitetssystemer så vel som mennesker.
  • Du har en robust karakter og et positivt menneskesyn.
  • Du ser viktigheten av godt humør i arbeidet for å dra andre med deg.
  • Stillingen krever høy grad av tilstedeværelse.
  • Gode evner til samarbeid med andre kollegaer, brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere.
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Gratis parkering
  • Gode muligheter til fagutvikling
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    26.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6065454
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune