Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
15.09.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Frekhaug
ALVER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
4671278Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 09.09.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Alver kommune
Avdelingsleiar Ambulerande tenester
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Om stillinga
Vi har ledig stilling som avdelingsleiar for Ambulerande tenester i Alver kommune. Ambulerande tenester gjev tenester i form av råd, rettleiing, helsehjelp og praktisk hjelp i heimane til personar med nedsett funksjonsevne. Avdelinga har også ansvar for støttekontakttenesta i Alver kommune.
Som leiar har du heilskapleg ansvar for fag, personal og økonomi, samt ansvar for drift og utvikling av avdelinga. Avdelingsleiar deltar i leiargruppa for Habiliteringstenester saman med 9 andre avdelingsleiarar og tenesteleiar. Som avdelingsleiar er du med på å utforme, kvalitetssikre og vidareutvikle desse tenestene i Alver kommune, samtidig som du vil bidra i vårt samfunnsoppdrag; å yta gode tenester til innbyggjarane. Som avdelingsleiar i Alver kommune er du unnateke arbeidstidsbestemmingane. Arbeidsplassen er på Frekhaug.
Avdelingsleiar i Habiliteringstenesta
Habiliteringstenester i Alver kommune gjev tenester til personar med nedsett funksjonsevne. Tenestene vert gitt som tenester i den einskilde sin heim, ved arbeids- og aktivitetssenter, og ulike former for avlasting for familiar med born/unge med omfattande behov for omsorg. Inn under Habiliteringstenester finn ein også støttekontaktteneste og koordinatorar for Individuell Plan.
Arbeidsoppgåver
Dagleg leiing, drift og kvalitetssikring av tenestene
Sikre tenester av høg fagleg og etisk kvalitet i tråd med lover og reglar, basert på kunnskapsbasert praksis
Arbeide med kontinuerleg forbetring og utvikling
Oppfølging, ivaretaking og rettleiing av tenesteytarane
Samarbeide med andre leiarar om utvikling av tenesteområdet
Leggje til rette for godt samarbeid med andre tenesteområde og sektorar, spesialisthelsetenesta, pårørande og andre samarbeidspartar
Kompetansekrav
Autorisert vernepleiar
Erfaring frå arbeid med personar med nedsett funksjonsevne
Erfaring med IT som arbeidsverktøy
God skriftleg og munnleg framstillingsevne
Ønskt kompetanse
Leiarutdanning og/eller erfaring innan kommunal helse- og omsorgsteneste
Kjennskap til turnusarbeid og turnusprogram
Personlege eigenskap vert vektlagt
Personlege eigenskapar
Du er strukturert, har stor arbeidskapasitet, samt evne til å trivast i ein travel og uforutsigbar arbeidssituasjon. Du har god og tydleg formidlingsevne både skriftleg og munnleg. Du evner og har forutsetningar for å skape gode relasjonar og godt internt/eksternt klima for samarbeid.
Personlege eigenskapar vert vektlagt.
Vi tilbyr
Ein spanande jobb i ein relativt ny organisasjon
Deltaking i arbeidet med å utforme og utvikle gode tenester til personar med utviklingshemming for framtida
Eit arbeidsmiljø som legg vekt på trivsel og engasjement
Tenesteytarar med erfaring og høg kompetanse
Ei leiargruppe som samarbeider, støtter og utfordrar kvarandre
Løn etter avtale
Oppstart etter avtale
Pensjonsordning i KLP
Bli kjent med Alver kommune
Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
15.09.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Frekhaug
ALVER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
4671278Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 09.09.2022