• Company
    Bærum kommune
  • Application deadline
    21.03.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5054325
  • Look here for other jobs from Bærum kommune
  • Updated 08.03.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bærum kommune

Avdelingsleder søkes

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du ute etter en spennende og utfordrende jobb, så er kanskje nettopp dette stillingsannonsen du bør fortsette å lese.

Stabekk/Sandvika boliger består av 4 avdelinger i områdene Bekkestua, Sandvika, Stabekk og Fornebu, hvor det bor voksne personer med ulike bistandsbehov. Vi søker deg som er engasjert og interessert i å gi et ekstra bidrag til våre brukere. Vårt mål er å gi tjenester av høy faglig kvalitet og god omsorg.

Vi søker nå avdelingsleder til Jernbaneveien bolig.

Jernbaneveien på Stabekk består av 20 beboere med ulike behov for bistand og 7 årsverk. Våre beboere er i alderen 18-75 år og bor i egne leiligheter. De trenger opplæring, veiledning og bistand i det daglige. Selvbestemmelse og mestring er viktige verdier i vårt arbeid, og vi jobber hver eneste dag for å finne best mulige løsninger for at våre beboere skal ha en meningsfull hverdag.

Dersom du er engasjert og ønsker å være med på å utarbeide og utvikle gode tjenester til våre beboere, kan dette være jobben for deg. I Jernbaneveien er det mange spennende utfordringer og som avdelingsleder skal man være med på å utforme og videreutvikle tjenesten, samt bidra til å etablere og systematisere den faglige forankringen i boligen.

Som avdelingsleder vil du jobbe dagtid, men det vil være forventet at avdelingsleder jobber i miljøet 2 dagvakter i uken og bistår i beboerrettet arbeid.
Du vil også samarbeide på tvers av tjenestestedet med avdelingsledere i de andre boligene, samt tjenesteleder.

Arbeidsoppgaver:

Som avdelingsleder har du følgende ansvar og oppgaver:

  • Daglig drift av avdelingen
  • Personalansvar
  • Videreutvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
  • Turnusplanlegging
  • Kompetansekartlegging
  • Sikre den faglige kvaliteten på tjenesten som gis
  • Budsjettansvar
  • Bidra i ledernettverket som har helhetlig ansvar for tjenestestedet
  • Være en god samarbeidspartner både internt og eksternt

Kvalifikasjoner:

  • Vernepleierutdannet med norsk autorisasjon. HPR-nr registreres i CV
  • Ledererfaring er ønskelig
  • Lederutdanning er ønskelig
  • Kjennskap til lovverk for tjenesteområdet
  • God digital forståelse og erfaren IT-bruker
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

  • Innovativ, løsningsorientert og strukturert
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og evnen til å inspirere, motivere og involvere
  • Gode samarbeidsferdigheter
  • Selvstendig og trygg på å ta egne avgjørelser

Egnethet til stillingen vektlegges

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø med varierte og utviklende arbeidsoppgaver
  • Store muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Lederopplæringsprogram i kommunen
  • Individuelt tilpasset opplæringsplan
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Kompetanseutviklingsstipe


Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse 

 

  • Company
    Bærum kommune
  • Application deadline
    21.03.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5054325
  • Look here for other jobs from Bærum kommune
  • Updated 08.03.2023