Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
21.03.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1369, STABEKK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
5054325Se her for andre jobber fra Bærum kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Avdelingsleder søkes
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du ute etter en spennende og utfordrende jobb, så er kanskje nettopp dette stillingsannonsen du bør fortsette å lese.
Stabekk/Sandvika boliger består av 4 avdelinger i områdene Bekkestua, Sandvika, Stabekk og Fornebu, hvor det bor voksne personer med ulike bistandsbehov. Vi søker deg som er engasjert og interessert i å gi et ekstra bidrag til våre brukere. Vårt mål er å gi tjenester av høy faglig kvalitet og god omsorg.
Vi søker nå avdelingsleder til Jernbaneveien bolig.
Jernbaneveien på Stabekk består av 20 beboere med ulike behov for bistand og 7 årsverk. Våre beboere er i alderen 18-75 år og bor i egne leiligheter. De trenger opplæring, veiledning og bistand i det daglige. Selvbestemmelse og mestring er viktige verdier i vårt arbeid, og vi jobber hver eneste dag for å finne best mulige løsninger for at våre beboere skal ha en meningsfull hverdag.
Dersom du er engasjert og ønsker å være med på å utarbeide og utvikle gode tjenester til våre beboere, kan dette være jobben for deg. I Jernbaneveien er det mange spennende utfordringer og som avdelingsleder skal man være med på å utforme og videreutvikle tjenesten, samt bidra til å etablere og systematisere den faglige forankringen i boligen.
Som avdelingsleder vil du jobbe dagtid, men det vil være forventet at avdelingsleder jobber i miljøet 2 dagvakter i uken og bistår i beboerrettet arbeid.
Du vil også samarbeide på tvers av tjenestestedet med avdelingsledere i de andre boligene, samt tjenesteleder.
Arbeidsoppgaver:
Som avdelingsleder har du følgende ansvar og oppgaver:
- Daglig drift av avdelingen
- Personalansvar
- Videreutvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
- Turnusplanlegging
- Kompetansekartlegging
- Sikre den faglige kvaliteten på tjenesten som gis
- Budsjettansvar
- Bidra i ledernettverket som har helhetlig ansvar for tjenestestedet
- Være en god samarbeidspartner både internt og eksternt
Kvalifikasjoner:
- Vernepleierutdannet med norsk autorisasjon. HPR-nr registreres i CV
- Ledererfaring er ønskelig
- Lederutdanning er ønskelig
- Kjennskap til lovverk for tjenesteområdet
- God digital forståelse og erfaren IT-bruker
- Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
Personlige egenskaper:
- Innovativ, løsningsorientert og strukturert
- Gode kommunikasjonsferdigheter og evnen til å inspirere, motivere og involvere
- Gode samarbeidsferdigheter
- Selvstendig og trygg på å ta egne avgjørelser
Egnethet til stillingen vektlegges
Vi tilbyr:
- Et godt arbeidsmiljø med varierte og utviklende arbeidsoppgaver
- Store muligheter for faglig og personlig utvikling
- Lederopplæringsprogram i kommunen
- Individuelt tilpasset opplæringsplan
- Offentlig tjenestepensjon
- Kompetanseutviklingsstipe
Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
21.03.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1369, STABEKK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
5054325Se her for andre jobber fra Bærum kommune