Företag
Nes kommuneAnsökningstiden
14.08.2022Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4683141Se här för andra jobb från Nes kommune
- Uppdaterad 27.06.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Nes kommune
Avdelingsleder i hjemmetjenesten
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nes hjemmetjenester er i utvikling og skal tilpasse oss morgendagens omsorgstjenester. Vi satser på systematisk fagutvikling, mestring, velferdsteknologi og tillitsbasert ledelse i teamene.
Virksomheten består av 3 avdelinger. 2 store hjemmesykepleieavdelinger med ca. 46 årsverk hver, og 1 avdeling med ansvar for saksbehandlerteam, praktisk bistand, heldøgns omsorgsboliger og dagsenter drift for eldre.
Hjemmesykepleie avdeling 1 trenger ny avdelingsleder. Avdelingen består av 4 team, fordelt på 46 årsverk og har 2 team koordinatorer og en fagleder, som til sammen er avdelingsleders sitt lederteam på avdelingen. Vi har valgt å styrke fagledelse ute i teamene og avdelingsleder har det totale personalansvaret for avdelingen.
Vi er ute etter deg som ønsker å skape resultater gjennom tillitsbasert ledelse, liker å kombinere leder rollen med å være tett på ansatte, men samtidig gi handlingsrom. Du drives også av å levere på en helhet i tjenesten, sammen med dine lederkolleger.
Arbeidsoppgaver:
- Avdelingsleder har personal, økonomi - og fagansvar for sin avdeling
- Være en aktiv deltaker i virksomhetens ledergruppe
- Økonomistyring
- Utvikle teamene på avdelingen
- Samkjøre avdelingens lokale lederteam
- Ha kjennskap til aktuelle lover og forskrifter
- Tilrettelegge for et godt arbeidsmiljø med myndiggjorte medarbeidere
- Sørge for god fagutvikling på avdelingene og kvalitetssikring av tjenesteleveranser
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier
- Må ha ledererfaring, og gjerne kunne dokumentere resultater
- Ønskelig med videreutdanning innen ledelse
- Gode IKT kunnskaper, gjerne erfaring med fag-systemene GAT, Agresso og Cosdoc
- Førerkort klasse B
Det er krav om politiattest for alle som yter tjenester etter helse - og omsorgstjeneste loven § 5-4
Personlige egenskaper:
- Har et brennende ønske om å levere helsetjenester med kvalitet til kommunens innbyggere
- Har gode relasjonsferdigheter
- Motiveres av å jobbe med endring og utvikling
- Ha fokus på nærvær og trivsel
- Har et ønske om å lykkes sammen med andre, være lydhør, involverende og evne til å beslutte
- Har evne til å balansere gode tjenester, opp mot de rammer vi til en hver tid forvalter
- Du er ryddig, strukturert og systematisk
- Du skaper arbeidsglede og bidrar til gode endringsprosesser
- Gode skriftlige og muntlige norsk kunnskaper
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø med fokus på fag, tverrfaglig samarbeid, pågangsmot og åpenhet
- En spennende, selvstendig og utfordrende jobb med store muligheter til å påvirke egen arbeidsplass
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.
Företag
Nes kommuneAnsökningstiden
14.08.2022Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4683141Se här för andra jobb från Nes kommune
- Uppdaterad 27.06.2022