Ledigt jobb

Helse Sør-øst RHF

Ambulansearbeider/paramedisiner 100% vikariat

Offentlig forvaltning

Vi søker ambulansearbeidere med stolthet og engasjement for faget, og interesse for faglig utvikling.

Ambulansetjenesten i Sykehuset Innlandet er en av Norges største ambulansetjenester med visjon "først og fremst". Innlandet er geografisk stort og ambulanse avdelingen består av 26 stasjoner med døgnkontinuerlig tilstedevakt. Våre ambulansestasjoner har store variasjoner i oppdrag, og oppdragsmengden varierer både ut fra sted og sesong. Som medarbeider hos oss vil du få mulighet til å jobbe på tvers av flere stasjoner og få et bredt spekter av oppdrag. Med vår visjon «først og fremst» vektlegger avdelingen faglighet og nye behandlingstiltak og vi deltar i flere forsknings- og innovasjonsprosjekter. 

Vi søker ambulansearbeider til følgende stilling: 

  • 1 x 100% vikariat ved stasjon Tynset fra 1.12.2024- 30.11.2025

Seksjon Tynset består av disse ambulansestasjonene: Rendalen, Koppang, Folldal og Tynset.
Kopi av relevant utdanning og tjenesteattester fra tidligere arbeidsforhold legges ved søknaden. Det er ønskelig med kontaktinformasjon til 2 stk. referanser - inkludert siste arbeidsgiver.

Ved intern omrokkering vil det bli tilsetting fra samme søkermasse.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert ambulansearbeider 
  • Autorisert paramedisiner
  • Kompetansebevis for utrykningskjøretøy. Kode 160
  • Gyldig førerkort for kjøretøy inntil 7.500 kg (C1)
  • Helseattest for førerkort klasse D av nyere dato
  • Må beherske norsk skriftlig og muntlig 
  • Grunnleggende dataferdigheter
  • Fysisk egenhet til yrke, fysisk test vil bli gjennomført

Personlige egenskaper:

  • er ansvarsbevisst, selvstendig og evner å ta raske beslutninger i kritiske og uforutsigbare situasjoner
  • er fleksibel og tilpasningsdyktig
  • er strukturert og nøyaktig i utførelsen av arbeidsoppgaver
  • har en tydelig og respektfull kommunikasjon med pasienter, kollegaer og andre samarbeidspartnere
  • har gode samarbeidsevner og er en konstruktiv bidragsyter i et tverrfaglig miljø

Vi tilbyr:

  • Innovativ arbeidsplass med store muligheter for faglig utvikling
  • Aktiv tjeneste med stor faglig variasjon i oppdrag
  • Lønns- og arbeidsvilkår i hh.t. gjeldende overenskomst og personalreglement
  • Pensjonsordning i KLP, gruppe- og ulykkesforsikring
  • Et trivelig arbeidsmiljø i stadig utvikling

Sykehuset Innlandet har et aktiv bedriftsidrettslag med gode muligheter for å bli kjent med kolleger på tvers av avdelinger og divisjoner gjennom et bred spekter av tilbud. For mer informasjon se: SI aktiv. 

For å få enkelte systemtilganger i ambulansetjenesten vil det være krav om fremvisning av pass eller nasjonalt/Europeisk ID-kort.

Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentlig lova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.