• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    22.08.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4680552
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 23.06.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Vil du være med å utvikle fremtidens helse- og omsorgstjenester i Bærum?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Pleie og omsorg er i sterk vekst. Befolkningen aldres, og behovet for tjenester blant innbyggerne øker og endres i stort tempo. Tjenestene kommunen tilbyr innbyggerne må utvikles og rustes for å møte de endrede behovene på en ressurseffektiv og bærekraftig måte. Store investeringer skal gjøres for å bygge innovative og klimakloke bygg for å møte fremtidens omsorgsbehov.  

Pleie og omsorg er organisert i fire seksjoner; sykehjem, ambulerende hjemmetjenester, samlokaliserte boliger og tildeling og forvaltning. Pleie og omsorg forvalter et driftsbudsjett på i overkant av 2 milliarder kroner, med cirka 5 600 medarbeidere.

Arbeidsoppgaver:

Som rådgiver i lederteamet til kommunalsjefen vil du få ansvar for å lede arbeidet med utvikling av morgendagens helse- og omsorgsbygg.  Du er ansvarlig for behovsanalyser, langsiktige planer og oversette behov til operative planer i utviklingen av helse- og omsorgsbygg i kommunen.

Du vil ha helhetlig ansvar på vegne av lederteamet til Pleie og omsorg, og du vil samarbeide tett med Eiendoms-seksjonen i Bærum kommune.

Du vil være involvert fra A til Å i utviklingsprosessen av fremtidens helse- og omsorgsbygg, fra prosjektoppstart til innflytting. I tillegg vil du representere Pleie og omsorg i dialog med Husbanken. Du vil også ha ansvar for å følge opp ulike operative oppgaver.

Kvalifikasjoner:

Forventninger til deg
Du må ha relevant erfaring fra tjenesteutvikling i offentlig sektor og gjerne fra helse- og omsorgssektoren.

Det er ønskelig at du har erfaring med prosjektutvikling, også byggeprosjekter.
Viktigst er at du har sterk motivasjon for å aktivt bidra i utvikling av fremtidens løsninger på hvordan vi skal levere de beste tjenestene i sektoren til våre innbyggere.

Vi forutsetter at du har relevant ledererfaring fra kompleks organisasjon og høyere utdanning, minimum bachelornivå.

Du er selvstendig og initiativrik, er utviklings- og løsningsorientert, med god gjennomføringsevne.
Du samarbeider godt, og er engasjert, fleksibel og ansvarsbevisst.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

For en uforpliktende samtale, ta kontakt med Kommunalsjef Pleie og omsorg hos Bærum kommune Cecilie P Øyen, telefon 95 92 34 70, eller vår rådgiver Rune Frøyslie, telefon 40 28 21 50. Henvendelser til rådgiver vil behandles konfidensielt om du ønsker det.

Vi tilbyr:

En utfordrende rådgiverstilling i en av landets mest attraktive kommuner
Kompetanseutviklingsstipend
Offentlig tjenestepensjonsordning

 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    22.08.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4680552
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 23.06.2022