• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    29.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4877124
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 16.11.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Vil du være med å starte opp et helt nytt botilbud?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Meglergården - Nyoppstartet bolig!

Er du ute etter en spennende og utfordrende jobb, så er kanskje nettopp dette stillingsannonsen du bør fortsette å lese. Vi søker etter en dyktig og engasjert fagperson som er klar for nye utfordringer i en nyoppstartet bolig.

Stabekk/Sandvika boliger består av 4 avdelinger i områdene Bekkestua, Sandvika, Stabekk og Fornebu, hvor det bor voksne personer med ulike bistandsbehov. Vi søker deg som er engasjert og interessert i å gi et ekstra bidrag til våre brukere. Vårt mål er å gi tjenester av høy faglig kvalitet og god omsorg.

Meglergården er en nyoppstartet bolig på Bekkestua som vil bestå av 12 beboere med ulike behov for bistand. Våre beboere er i alderen 18-35 år og skal for første gang flytte inn i egne leiligheter og bo for seg selv. De trenger opplæring, veiledning og bistand i det daglige.
Selvbestemmelse og mestring er viktige verdier i vårt arbeid, og vi jobber hver eneste dag for å finne best mulige løsninger for at våre beboere skal ha en meningsfull hverdag. Vi søker etter en dyktig og engasjert fagperson som ønsker å være med på å utvikle et helt nytt fagmiljø og som samarbeider med vernepleiere, miljøterapeuter, helsefagarbeidere og øvrig personal for at beboerne skal få et godt liv i sine nye leiligheter.

Dersom du er en som brenner for faget ditt og som ønsker å være med på å utarbeide og utvikle gode tjenester til våre beboere, kan dette være jobben for deg. Her vil du få mulighet til å være med på å starte opp et helt nytt botilbud!

Arbeidsoppgaver:

Som vernepleier skal du

  • ha ansvaret for å yte gode tjenester som fremmer beboers livskvalitet
  • utarbeide nødvendige prosedyrer og rutiner i henhold til enkeltvedtak
  • ha ansvaret for veiledning og opplæring av ansatte med og uten helsefaglig kompetanse
  • være primær-/sekundærkontakt for beboer
  • samarbeide med, og følge opp, spesialisthelsetjenesten og øvrige interne og eksterne instanser
  • ha ansvaret for at dokumentasjon i journalsystem er oppdatert og oppfyller krav til dokumentasjon
  • utarbeide, oppdatere og følge opp vedtak etter HOL kap. 9
  • bidra til utvikling av et godt arbeidsmiljø
  • ansvar for at medikamenthåndtering følger gjeldende lovverk og retningslinjer

Kvalifikasjoner:

  • Vernepleierutdannet med norsk autorisasjon. HPR-nr registreres i CV
  • Kjennskap til relevant lovverk
  • Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve på C1 nivå

Personlige egenskaper:

  • Trygg på å veilede
  • Samarbeidsorientert og evner å skape gode relasjoner til brukere, pårørende og kollegaer
  • Takler stress og uforutsigbarhet
  • Er fleksibel og løsningsorientert
  • Er kreativ og tenker helhetlig
  • Har engasjement for målgruppen
  • Har gode faglige og etiske holdninger
  • Bidrar til å utvikle et godt arbeidsmiljø

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Turnus med arbeid hver 4. helg
  • Vernepleier i turnus tilbys en grunnlønn som i dag ligger kr 35 000 over garantilønnen i KS-områdets tariffavtale. Ved relevant etterutdanning, minimum 30 studiepoeng, kan det eventuelt tilbys ytterligere kr 10 000 i økt grunnlønn
  • Givende arbeid med en ung og inspirerende brukergruppe
  • Et sted du kan utvikle deg
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Faglig nettverksmøter med andre fagansvarlige i distriktet
  • Mulighet til videreutdanning med kompetanseutviklingsstipend
  • Bedriftsidrettslag, kultur- og tjenestetilbud

 Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    29.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4877124
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 16.11.2022