Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
02.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1369, STABEKK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4250210Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 02.12.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Vil du være med å starte opp et helt nytt botilbud?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du ute etter en spennende og utfordrende jobb, så er kanskje nettopp dette stillingsannonsen du bør fortsette å lese. Vi søker etter en dyktig og engasjert fagperson som er klar for nye utfordringer i en nyoppstartet bolig.
Stabekk/Sandvika boliger består av 4 avdelinger i områdene Bekkestua, Sandvika, Stabekk og Fornebu, hvor det bor voksne personer med utviklingshemming. Vi søker deg som er engasjert og interessert i å gi et ekstra bidrag til våre brukere. Vårt mål er å gi tjenester av høy faglig kvalitet og god omsorg.
Meglergården er en nyoppstartet bolig på Bekkestua som vil bestå av 12 beboere med ulike behov for bistand. Våre beboere er i alderen 18-35 år og skal for første gang flytte inn i egne leiligheter og bo for seg selv. De trenger opplæring, veiledning og bistand i det daglige.
Selvbestemmelse og mestring er viktige verdier i vårt arbeid, og vi jobber hver eneste dag for å finne best mulige løsninger for at våre beboere skal ha en meningsfull hverdag. Vi søker etter en dyktig og engasjert fagperson som ønsker å være med på å utvikle et helt nytt fagmiljø og som samarbeider med vernepleiere, miljøterapeuter, helsefagarbeidere og øvrig personal for at beboerne skal få ett godt liv i sine nye leiligheter.
Dersom du er en som brenner for faget ditt og som ønsker å være med på å utarbeide og utvikle gode tjenester til våre beboere, kan dette være jobben for deg. Her vil du få mulighet til å være med på å starte opp ett helt nytt botilbud!
Arbeidsoppgaver:
Som vernepleier skal du
- ha ansvaret for å yte gode tjenester som fremmer beboers livskvalitet
- utarbeide nødvendige prosedyrer og rutiner i henhold til enkeltvedtak
- ha ansvaret for veiledning og opplæring av ansatte med og uten helsefaglig kompetanse
- være primær-/sekundærkontakt for beboer
- samarbeide med, og følge opp, spesialisthelsetjenesten og øvrige interne og eksterne instanser
- ha ansvaret for at dokumentasjon i journalsystem er oppdatert og oppfyller krav til dokumentasjon
- utarbeide, oppdatere og følge opp vedtak etter HOL kap. 9
- bidra til utvikling av et godt arbeidsmiljø
- ansvar for at medikamenthåndtering følger gjeldene lovverk og retningslinjer
Kvalifikasjoner:
- Vernepleierutdannet med norsk autorisasjon. HPR-nr registreres i CV
- Kjennskap til relevant lovverk
- Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
- Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve på C1 niivå
Personlige egenskaper:
- Trygg på å veilede
- Samarbeidsorientert og evner å skape gode relasjoner til brukere, pårørende og kollegaer
- Takler stress og uforutsigbarhet
- Er fleksibel og løsningsorientert
- Er kreativ og tenker helhetlig
- Har engasjement for målgruppen
- Har gode faglige og etiske holdninger
- Bidrar til å utvikle et godt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Turnus med arbeid hver 4. helg
- Givende arbeid med en ung og inspirerende brukergruppe
- Et sted du kan utvikle deg
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Faglig nettverksmøter med andre fagansvarlige i distriktet
- Mulighet til videreutdanning med kompetanseutviklingsstipend
- Bedriftsidrettslag, kultur- og tjenestetilbud
Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
02.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1369, STABEKK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4250210Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 02.12.2021