Företag
Lørenskog kommuneAnsökningstiden
09.12.2020Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3292901Se här för andra jobb från Lørenskog kommune
- Uppdaterad 23.11.2020
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Lørenskog kommune
Vil du lede regnskapsprosessen - "regnskapssjef" - i Lørenskog kommune?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi leter etter deg som liker å jobbe med regnskapsfaget. Du har solid og lang erfaring med kommunal forvaltning og som kan være sentral i arbeidet med utvikling av regnskapsprosessen i kommunen.
Du er en erfaren og utviklingsorientert leder som kan styrke regnskapsområdet, etablere solide faglige standarder og bidra med gode regnskapsanalyser. Dette er en utfordrende jobb for deg som er opptatt av faglig kvalitet og ser forbedringsmuligheter.
Vi trenger en som har leder- og veiledningskompetanse, aller helst som regnskapssjef i offentlig virksomhet. Stillingen fordrer imidlertid ikke personalansvar.
- Lede og ha faglig ansvar for regnskapsprosessen fra A til Å
- Utvikle og forbedre regnskapsprosessen
- Styrke fagligheten på alle nivå i kommunen
- Operativt regnskapsarbeid
- Har utdanning på minimum bachelornivå innenfor kommuneøkonomi eller revisjon. Lang og svært relevant erfaring kan veie opp for utdanningskravet
- Har flere års arbeidserfaring innen innen kommunal forvaltning, fortrinnsvis kommuneregnskap
- Ledererfaring
- Har god systemforståelse og gjerne erfaring med økonomisystemet Visma Enterprise Økonomi
- Har analytiske evner og har jobbet med styringsdata
- Har meget gode kunnskaper i norsk - skriftlig og muntlig
- Er en ledertype
- Er faglig sterkt, engasjert i og genuint opptatt av faget
- Er god til å kommunisere og har evne til å skape gode relasjoner
- Er teamorientert og en pådriver for forbedring og utvikling
- Er interessert i digitalisering og tjenesteutvikling
- Godt humør
Personlig egnethet vil bli vektlagt
- Gode muligheter for faglig utvikling
- Lønn etter avtale
- Gode velferdsordninger
Seksjonen har for tiden ca. 20 medarbeidere. Disse jobber blant annet med regnskap, plan og budsjett, økonomirapportering og innfordring.
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke.
I henhold til Offentliglova §25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. De det gjelder vil bli kontaktet dersom offentliggjøring blir aktuelt.
Företag
Lørenskog kommuneAnsökningstiden
09.12.2020Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3292901Se här för andra jobb från Lørenskog kommune
- Uppdaterad 23.11.2020