Company
Lørenskog kommuneApplication deadline
09.12.2020Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorwayNumber of positions
1Career-kode
3292901Look here for other jobs from Lørenskog kommune
- Updated 23.11.2020
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Lørenskog kommune
Vil du lede regnskapsprosessen - "regnskapssjef" - i Lørenskog kommune?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi leter etter deg som liker å jobbe med regnskapsfaget. Du har solid og lang erfaring med kommunal forvaltning og som kan være sentral i arbeidet med utvikling av regnskapsprosessen i kommunen.
Du er en erfaren og utviklingsorientert leder som kan styrke regnskapsområdet, etablere solide faglige standarder og bidra med gode regnskapsanalyser. Dette er en utfordrende jobb for deg som er opptatt av faglig kvalitet og ser forbedringsmuligheter.
Vi trenger en som har leder- og veiledningskompetanse, aller helst som regnskapssjef i offentlig virksomhet. Stillingen fordrer imidlertid ikke personalansvar.
- Lede og ha faglig ansvar for regnskapsprosessen fra A til Å
- Utvikle og forbedre regnskapsprosessen
- Styrke fagligheten på alle nivå i kommunen
- Operativt regnskapsarbeid
- Har utdanning på minimum bachelornivå innenfor kommuneøkonomi eller revisjon. Lang og svært relevant erfaring kan veie opp for utdanningskravet
- Har flere års arbeidserfaring innen innen kommunal forvaltning, fortrinnsvis kommuneregnskap
- Ledererfaring
- Har god systemforståelse og gjerne erfaring med økonomisystemet Visma Enterprise Økonomi
- Har analytiske evner og har jobbet med styringsdata
- Har meget gode kunnskaper i norsk - skriftlig og muntlig
- Er en ledertype
- Er faglig sterkt, engasjert i og genuint opptatt av faget
- Er god til å kommunisere og har evne til å skape gode relasjoner
- Er teamorientert og en pådriver for forbedring og utvikling
- Er interessert i digitalisering og tjenesteutvikling
- Godt humør
Personlig egnethet vil bli vektlagt
- Gode muligheter for faglig utvikling
- Lønn etter avtale
- Gode velferdsordninger
Seksjonen har for tiden ca. 20 medarbeidere. Disse jobber blant annet med regnskap, plan og budsjett, økonomirapportering og innfordring.
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke.
I henhold til Offentliglova §25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. De det gjelder vil bli kontaktet dersom offentliggjøring blir aktuelt.
Company
Lørenskog kommuneApplication deadline
09.12.2020Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1470, LØRENSKOG
LØRENSKOG
NorwayNumber of positions
1Career-kode
3292901Look here for other jobs from Lørenskog kommune
- Updated 23.11.2020