Company
Oslo kommuneApplication deadline
31.01.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
0958, OSLO
OSLO
Number of positions
1Career-kode
4339558Look here for other jobs from Oslo kommune
- Updated 18.01.2022
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Oslo kommune
Vil du jobbe med kontroll og analyse?
Offentlig forvaltning
Har du erfaring fra budsjettering, kontroll og/eller analyse i offentlig sektor? Får du energi av å finne ut av utfordringene og fremme effektivitet og lønnsomhet?
Økonomiavdelingen i Bydel Grorud trenger en kompetent person som har gode analytiske evner og ser sammenhengene mellom tjenestene og økonomien. Våre innbyggere skal oppleve gode tjenester samtidig som vi skal yte etter de rammene vi får tildelt. Her kan du være med å gjøre en forskjell. Vi har ledig en 100 % fast stilling som controller. Vi søker deg som har god utdanning innenfor økonomi og revisjon.
Liker du å jobbe selvstendig og i team samt er opptatt av å delta i et godt arbeidsmiljø, kan du være den rette for oss.
Økonomiavdelingen består av 5 medarbeidere og er en administrativ støttefunksjon for budsjettansvarlige ledere i organisasjonen..
Arbeidsoppgaver:
- Oppfølging av månedsavslutninger og prognoser
- Budsjettarbeid
- Kontroll og revisjon av rutiner for bedring av kvalitet og effektivitet i administrasjon og tjenester
- Danne grunnlag for og analysere statistikk og regnskap/budsjett.
- Støtte økonomikonsulent i daglig drift
- Lederstøtte og kontroll knyttet til lover og avtaleverk
- Bidra til automatisering og digitalisering på økonomiområdet
- Dokumentasjon og oppfølging av rutiner i vårt kvalitetssikringssystem EQS og internkontroll
- Andre typer oppgaver innenfor økonomiområdet kan bli tillagt stillingen
Kvalifikasjoner:
- Utdanning fortrinnsvis på masternivå innen regnskap/økonomi/revisjon/forvaltningsrett. Lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Erfaring fra kommunal drift i helse- og omsorgsektoren vil være en fordel
- Meget god kunnskap i Excel
- Meget gode norskspråklige ferdigheter, både muntlig og skriftlig
- Erfaring med Agresso UBW økonomi, Planner, Gerica og/eller Microsoft 365 inkludert Power BI, vil være en fordel
- Gode IT-kunnskaper og systemforståelse. Vi benytter skrivebord uten papir
Personlige egenskaper:
- Strukturert, nøyaktig og effektiv med et stabilt godt humør
- Meget gode samarbeidsevner og målrettet i eget selvstendig arbeid
- God på å dele av egen kunnskap med ikke-økonomer i organisasjonen
- Planlegger og legger til rette for digital utvikling, endring og samhandling
- Initiativrik og løsningsorientert
- Positiv og serviceinnstilt
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- 100 % stilling, fast dagtid med fleksitidsordning
- Utviklingsmuligheter og stipendordning ved videre- og etterutdanning
- Et godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
- Lokaler med kort vei til T-bane og buss
- Gode låne-, forsikrings- og pensjonsordninger
- Treningsrom i lokalene, medlemsrabatt på SATS
- Stillingen lønnes som førstekonsulent i lønnstrinn 45-52 (kr 623 600,- til 710 800,- pr år) avhengig av kvalifikasjoner og kompetanse
Company
Oslo kommuneApplication deadline
31.01.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
0958, OSLO
OSLO
Number of positions
1Career-kode
4339558Look here for other jobs from Oslo kommune
- Updated 18.01.2022