• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    26.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6014480
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Vil du bli vår nye avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker en ny leder til vår hjemmetjenesteavdeling på Riska!

Er du en engasjert leder med hjerte for faglig kvalitet og utvikling? Da er det nettopp deg vi leter etter! Nåværende leder går straks over til ny stilling i vår enhet og vi trenger derfor en erstatter.
Som avdelingsleder i hjemmetjenesten vil du bli en del av en dedikert ledergruppe som jobber systematisk med kontinuerlig forbedring og utvikling. Sammen sikrer vi en fremtidsrettet og bærekraftig tjeneste.

Vårt hovedmål er å levere tjenester av høy kvalitet, der brukerne opplever mestring i hverdagen ved å ta i bruk egne ressurser. Vi stiller alltid spørsmålet: "Hva er viktig for deg?" Dette hjelper oss med å tilby individuelt tilpassede tjenester som setter brukeren i sentrum.
Hos oss vil du få muligheten til å jobbe med velferdsteknologi, hverdagsmestring og mange andre spennende oppgaver.

Vi er for tiden deltagere i TØRN prosjektet, som handler om nye arbeids- og organisasjonsformer i helse- og omsorgstjenestene, og sone Riska er den sonen som først har startet med dette arbeidet.

Hjemmetjenesten i Sandnes består av syv soner, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og flere dagsentre og eldresentre. I tillegg har vi et dedikert støtteapparat som inkluderer demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler innen e-helse, frivillighetskoordinator og klinisk ernæringsfysiolog. Dette gir et unikt grunnlag for tett samarbeid og faglig utvikling på tvers av avdelinger.

Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål om stillingen, arbeidsplassen eller rekrutteringsprosessen. Vi ser frem til å høre fra deg!

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier.
  • Ønskelig med lederutdanning og/eller erfaring.
  • Ønskelig med erfaring fra 1. eller 2. linjetjenesten.
  • Gode norsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig er et krav. Minimum nivå B2.
  • Gode digitale kunnskaper.
  • Høyt tilstedeværelse er nødvendig for stillingen.
  • Førerkort klasse B.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

Du liker å håndtere utfordringer sammen med andre og blir ikke skremt av endring.
Du liker å jobbe kortsiktig og langsiktig for å skape god kultur, både i avdelingen og i virksomheten.
Du liker å jobbe med kvalitetssystemer så vel som mennesker.
Du har en robust karakter og et positivt menneskesyn.
Du ser viktigheten av godt humør i arbeidet for å dra andre med deg.
Stillingen krever høy grad av tilstedeværelse.
Gode evner til samarbeid med andre kollegaer, brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere.
Personlige egenskaper vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Gode muligheter for fagutvikling.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    26.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6014480
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune