• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    25.05.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4622130
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 14.05.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Vil du bli vår nye avdelingsleder ?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Voksenopplæringssenteret er en spennende og fremtidsrettet skole som gir tilbud om norskopplæring til voksne minoritetsspråklige, introduksjonsprogram for flyktninger, eksamensrettet grunnskoleopplæring for voksne, samt spesialundervisning og logopedi. Det gis opplæring etter integreringsloven og opplæringsloven § 4a-1 og § 4a-2. Vi bruker nettbrett som verktøy i undervisningen for å styrke elevenes læring.

Vi søker etter en endringsvillig leder som ønsker å videreutvikle administrasjonsavdelingen innenfor områdene avdelingen til enhver tid har ansvaret for: kursadministrasjon, inntak og kartlegging, organisering og gjennomføring av prøver, administrasjon av prosjekter, internkontroll, IT og digitalisering, markedsføring og informasjon. Avdelingen består av 6 dyktige medarbeidere med ulik kompetanse. Som en del av skolens ledelse forventes det også at du er en aktiv bidragsyter i  utviklingen av Voksenopplæringssenteret som helhet. Du vil bli del av en ledergruppe som samarbeider tett, som er støttende og inkluderende.

Voksenopplæringssenteret er lokalisert i Kunnskapssenteret, midt i Sandvika sentrum og på Rud (avdeling grunnskole).

Vil du lese mer om Voksenopplæringssenteret, se: www.bkvo.no

Arbeidsoppgaver:

  • Ha ansvar for resultater innen utvikling, økonomi og personalledelse i egen avdeling
  • Bidra til skoleutvikling i fellesskap med ledergruppen
  • Ha ansvar for inntakstjenesten og utvikling av denne i henhold til ny integreringslov
  • Overordnet ansvar for ressurs- og timeplanlegging
  • Lede utviklingsarbeid/prosjekter fra idé til resultat sammen med andre ledere, medarbeidere og samarbeidspartnere
  • Bidra til et godt samarbeid på tvers av avdelingene og med andre tjenester, eksempelvis Flyktningkontoret og NAV

Andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen ved behov. Endelige ansvarsområder for stillingen fastsettes når vi ser den samlede kompetansen i ledergruppen

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning fra høyskole og/eller universitet
  • Skolefaglig og administrativ kompetanse
  • God kjennskap til bruk av digitale verktøy
  • Meget gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig (norsk og engelsk)

Det er også ønskelig med:

  • Lederutdanning
  • Ledererfaring fra skole eller lignende virksomhet
  • Undervisningskompetanse
  • Erfaring med ulike fagsystemer og forbedringsprosesser med digitale verktøy
  • Kjennskap til integreringsloven og opplæringsloven

Personlige egenskaper:

  • Er resultatorientert og har god gjennomføringsevne
  • Har gode relasjonelle egenskaper og utøver tillitsbasert ledelse
  • Har pågangsmot og legger til rette for innovasjon og nyskaping
  • Er en tydelig formidler og en god lagspiller
  • Er strukturert og har god arbeidskapasitet

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale
  • Et godt og faglig sterkt arbeidsmiljø
  • Arbeidssted sentralt i Sandvika
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend
 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    25.05.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4622130
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 14.05.2022