Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
26.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5881339Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 13.09.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Oslo kommune
Vil du bli vår nye administrasjonssjef?
Offentlig forvaltning
Vi søker etter en administrasjonssjef til en nyopprettet 100% fast stilling, med ansvar for lede og utvikle driften av administrasjonen ved Nordseterhjemmet.
Administrasjonssjef er en del av ledergruppen og rapporterer til institusjonssjef. Stillingen har en sentral støttefunksjon for institusjonssjef og avdelingslederne i deres
daglige virke og er ansvarlig for en bred portefølje av oppgaver innenfor strategisk og operativ personal, økonomi og virksomhetsstyring. Vi søker etter en person som finner disse oppgavene interessante.
Vi har stort fokus på kvalitet og fagutvikling der medarbeidere jobber tett med personsentret omsorg etter visjon "Livsutfoldelse i trygge omgivelser". Vi er opptatt av at alle beboere, medarbeidere, besøkende opplever å bli møtt med et smil, imøtekommende og god service. Verdier som Omsorg, Arbeidsglede, Mot og Raushet vektlegges i vårt arbeid. Derfor legger vi stor vekt på personlige egenskaper.
Nordseterhjemmet ligger i Bydel Nordstrand like ved Nordseter gård. Det er kort vei til trikk, buss og T-bane: https://maps.app.goo.gl/SafBNwRCq2QhwTkL9
Sykehjemmet har to somatiske avdelinger og en skjermet avdeling. I tillegg har vi dagsenter og trygghetsavdeling.
Kun elektroniske søknader vil bli behandlet. Vennligst legg ved vitnemål, attester o.l
Kvalifikasjoner:
- Utdannelse fra universitets/høyskole, innen relevant fagkrets. Gjerne innen HR, økonomi, administrasjon, IKT og/eller juridiske fag
- Må ha solid erfaring og dokumenterbare resultater fra administrasjon og drift
- Bør ha erfaring som leder med personalansvar
- Beherske IKT-verktøy og systemer godt, inneha digital kompetanse på utvikling og digitalisering av drifts- og administrasjonsoppgaver
- Må ha god økonomi- og regnskapsforståelse
- Må ha meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, norsk skriftlig og muntlig på høyere nivå, C1
- Det er ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltningsrett, personaladministrative og arbeidsrettslige spørsmål
Personlige egenskaper:
- Strukturert og ryddig
- Stor arbeidskapasitet og initiativrik
- Tydelig fremstillingsevne
- Resultatorientert
- Fleksibel
- Vi søker deg som kan se de store linjene og dykke ned i detaljer
- Du har engasjement, pågangsmot og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Du jobber selvstendig og effektivt
- Verdsetter og utviser omsorg, arbeidsglede, mot og raushet
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Varierte dager med bredt spekter av spennende og utfordrende arbeidsoppgaver og høyt tempo
- Et aktivt læringsmiljø
- Dyktige kollegaer med faglig kompetanse
- Et godt arbeidsmiljø hvor vi arbeider med basis i Oslo kommunes verdigrunnlag (Brukerorientering, Redelighet, Engasjement og Respekt)
- Fleksibel arbeidstidsordning
- Rabatt på Sats-medlemskap
- Gode lønns-, forsikrings-, og pensjonsforhold
- Lønn, pensjons- og forsikringsvilkår i Oslo kommune
- Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd.
- Les mer om Oslo Pensjonsforsikring på www.opf.no
Les mer om Oslo forsikring på www.oslo-forsikring.oslo.kommune.no - Informasjon om Sykehjemsetaten: https://www.oslo.kommune.no/etater-foretak-og-ombud/sykehjemsetaten/
Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
26.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5881339Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 13.09.2024