• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    10.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5373859
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 27.09.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Vil du bli avdelingsleder i vår fremoverlente virksomhet? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes Helsesenter er en del av EHR - Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering. Helsesenteret består av 3 døgnavdelinger: rehabiliteringsavdeling, etterbehandlingsavdeling og korttidsavdeling. Til sammen utgjør dette 40 sengeplasser. Vi søker etter vikar for leder for korttidsavdelingen som også har ansvar for nattevaktene. Til sammen ca 23 årsverk.

Vi vil påstå at Sandnes helsesenter er det nærmeste en kommer sykehusdrift i kommunal sektor. Dette betyr at du som avdelingsleder er omstillingsdyktig, løsningsorientert og handlekraftig. Vi får pasienter hovedsakelig fra sykehuset og det vil kunne være raske skifter av pasienter som gir en stor variasjon i faget gjennom ulike diagnoser og kompleksitet. Vi har et godt tverrfaglig samarbeid på huset med blant annet leger, fysio-/ergoterapeuter, bioingeniør og klinisk ernæringsfysiolog. Du vil være en del av administrasjonen på huset som består av andre avdelingsledere, administrasjonskonsulent og pasientkoordinator, samt inngå som en del av EHR sin ledergruppe.

Som avdelingsleder vil du bli del av en fremoverlent virksomhet med fokus på kontinuerlig forbedringsarbeid for å sikre en fremtidsrettet og bærekraftig tjeneste. 

Ta kontakt ved spørsmål om stillingen, arbeidsplass eller saksgangen.  Stillingen ønskes besatt snarest. 

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier.
  • Ønskelig med erfaring som leder. 
  • Fortrinnsvis erfaring fra primær- og sekundærhelsetjenesten.
  • Gode norsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig. Minimum språknivå B2. 
  • Gode digitale kunnskaper.
  • Politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Du liker å håndtere utfordringer på en god måte og blir ikke skremt av endring.
  • Du liker å jobbe kortsiktig og langsiktig for å skape god kultur, både i avdelingen og i virksomheten.
  • Du liker å jobbe med kvalitetssystemer så vel som mennesker.
  • Du har en robust karakter og et positivt menneskesyn.
  • Du ser viktigheten av godt humør i arbeidet for å dra andre med deg.
  • Stillingen krever høy grad av tilstedeværelse.
  • Gode evner til samarbeid med andre kollegaer, brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere.
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • En faglig utfordrende jobb.
  • Mulighet for faglig utvikling.
  • HjemJobbHjem.
  • Fleksitid.
  • Kort vei til kollektiv tog/buss.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    10.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5373859
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 27.09.2023