• Company
    Bærum kommune
  • Application deadline
    07.08.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    1336, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5815508
  • Look here for other jobs from Bærum kommune
  • Updated 30.07.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bærum kommune

Vil du bidra til at flere får mulighet til tilrettelagt arbeid i Bærum?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Da kan dette være jobben for deg! Her kan du bli en del av vårt mangfoldige arbeidsmiljø og bidra til å gi folk muligheter. I Regionalt Aktivitetssenter (REGA) tilbyr vi samt legger til rette for trivsel, motivasjon og individuell utvikling. Bli med å jobbe for økt arbeidsinkludering og samfunnsdeltakelse for alle. Vi trenger deg som brenner for fagutvikling og som motiveres av å bidra til at andre lykkes i sine liv. 

Regionalt Aktivitetssenter (REGA) ble opprettet på midten av 1990-tallet for å tilfredsstille kravet om at området Emma Hjorth alltid skulle brukes til mennesker med utviklingshemming. REGA består av Emma Gjestehus, Emma Kafé, Emma Hjorth museum, Emma Friskhus og Emma Sansehus.

REGA er et arbeids-, fritids- og aktivitetssenter for mennesker med utviklingshemming i regionen, samtidig som det er en integreringsarena. Her kan mennesker møtes og omgås på en likeverdig måte uavhengig av funksjonsevne.
REGA tilbyr tilrettelagte arbeids- og aktivitetsplasser som fremmer medvirkning, utvikling og mestring. 

Vi skal sikre et best mulig arbeids- og aktivitetstilbud, og tilpasser tilbudet til målgruppen ut ifra driften på hvert enkelt hus. Det skal tilrettelegges for gode samhandlingsmuligheter mellom arbeidstaker, pårørende, ledsagere, samt med de som arbeider på de ulike husene. Alle våre hus skal gi gode, hyggelige og nyttige opplevelser for både ansatte og besøkende, samt bidra til en god fellesskapsfølelse.

Som en del av REGA og lederteamet vil du på ulike måter bidra til at flere får mulighet for arbeid og aktivitet. I stillingen inngår ansvar for å tilrettelegge,  planlegge gjennomføre og organisere arbeid og opplæring, ut fra den enkeltes behov.  Du vil jobbe med utarbeidelse og implementering av individuelle planer for arbeidsinkludering for våre arbeidstakere i tilrettelagt arbeid, lærerkandidater og lærlinger.  Stillingen er knyttet opp til forskjellige hus innenfor REGA med felles ansvar for drift og omsetning.

Du jobber operativt i team med våre arbeidsledere og avdelingsledere. Vi søker deg som er effektiv, proaktiv og evner å se løsninger og implementere de i praksis. Det er viktig at du er positiv, engasjert og har gode samarbeidsevner. Dette er en god mulighet til å bruke dine pedagogiske evner og din erfaring til å være med å gjøre en forskjell for målgruppen som skal stå i arbeid over tid.

Arbeidstiden vil være fra 08:00 -15:30 alle hverdager.

Stillingen direkteplasseres i stillingskoden Arbeidsleder med høyskoleutdanning med lønnsspenn 485 300 - 632 100.

Kvalifikasjoner:

  • Vernepleier, evt. annen relevant 3-årig høgskoleutdanning
  • Videreutdanning i veiledning er ønskelig
  • Kjennskap til målrettet miljøarbeid
  • Bred arbeidserfaring i minst 3 år etter avsluttet grunnutdanning
  • Erfaring fra sosialt arbeid med ulike målgrupper
  • Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse er ønskelig
  • Erfaring fra undervisning, opplæring og veiledning av andre
  • God digital kompetanse
  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2
  • Førerkort kl. B er ønskelig

Personlige egenskaper:

  • Har evne til å motivere, engasjere og bygge relasjoner
  • Er initiativrik, liker å jobbe målrettet med utvikling og endring både på individ og organisasjonsnivå
  • Effektiv, strukturert og opptatt av faglig kvalitet
  • Gode kommunikative ferdigheter både muntlig og skriftlig
  • Har pågangsmot og en positiv innstilling
  • Liker å jobbe i team og være operativt tilstede sammen med målgruppen
  • Gode samarbeidsevner

Personlig egnethet vil vektlegges. Vi er opptatt av mangfold!

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende jobb der du bidrar til å skape gode dager for vår arbeidstaker i tilrettelagt arbeid på en mangfoldig arbeidsplass
  • Mulighet for personlig utvikling samtidig med at du får jobbe med mennesker som har behov for akkurat din kompetanse
  • Aktiv arbeidshverdag med varierte oppgaver
  • Mangfoldig arbeidsmiljø som bidrar med ulik kompetanse og perspektiv
  • Offentlig tjenestepensjon 
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend

  • Gyldig politiattest iht. §5 - 4 helse- og omsorgstjenesteloven må fremlegges før tiltredelse, ikke eldre enn 3 måneder
 

  • Company
    Bærum kommune
  • Application deadline
    07.08.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    1336, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5815508
  • Look here for other jobs from Bærum kommune
  • Updated 30.07.2024