Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
01.10.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4321, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
5367569Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 22.09.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Vil du assistere vår avdelingsleder?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Trives du med varierte arbeidsoppgaver og nye utfordringer? Har du lengre erfaring som sykepleier i eldreomsorgen? Da er vi kanskje noe for deg!
Vi har nå et ledig vikariat i inntil et år i hjemmetjenestesonen som er lokalisert på Åse bo- og aktivitetssenter.
Dette vil være en stilling som vil gi deg mulighet for å jobbe med fagutvikling, samt ta del i oppgaver delegert fra avdelingsleder. Du vil være stedfortreder for avdelingsleder som vil bety at du vil få et meransvar for å bistå avdelingen i administrative oppgaver i leders fravær.
Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering består av syv soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering, flere dagsenter og eldresenter. I tillegg har vi demenskoordinator, frivillighetskoordinator, fagutvikler i velferdsteknologi, bioingeniør og klinisk ernæringsfysiolog i virksomheten vår.
Vårt overordnende mål er at tjenestene vi leverer er av av høy kvalitet og at brukerne skal få benytte egne ressurser for å oppleve mestring i hverdagen. Vi er opptatt av å stille spørsmålet "Hva er viktig for deg?" til våre brukere slik at vi kan gi best mulig tjenester. Hos oss vil velferdsteknologi og hverdagsmestring stå i fokus, i tillegg til mange andre spennende oppgaver.
Ta gjerne kontakt for å høre mer om stillingen.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier. HPR nummer må oppgis i søknaden.
- Minimum 5 års erfaring som sykepleier. Ønskelig med erfaring fra kommunehelsetjenesten, fortrinnsvis fra eldreomsorg.
- Ønskelig med ledererfaring.
- Krav om god digital kompetanse og erfaring fra turnusarbeid og GAT som lønn- og personalsystem.
- Førerkort klasse B.
- Det kreves meget god norsk skriftlig og muntlig forståelse. Minimum bestått B2. Gjelder ikke søkere som har et skandinavisk språk som morsmål.
- Det kreves politiattest av nyere dato før oppstart.
Personlige egenskaper:
- Du er en engasjert person som kan arbeide selvstendig og i team.
- Du må kunne jobbe effektivt, være strukturert, tørre å stå frem som leder i et til tider hektisk arbeidsmiljø.
- Du er ansvarsbevisst, positiv, løsningsfokusert og endringsvilling.
- Du må ha ha et engasjement for å jobbe innen eldreomsorgen.
- Du er brukerorientert og ser brukerens ressurser.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen.
Vi tilbyr:
- Lønn etter gjeldende avtaleverk.
- Gode kolleger og et godt fagmiljø.
- Muligheter for faglig utvikling.
- Muligheter for lederutvikling.
- Du vil inngå i avdelingens lederteam.
- Deltakelse på interne og eksterne kurs og andre kompetansehevende tiltak etter behov.
- Mobilitetsordningen Hjem Jobb Hjem.
- Muligheter for å delta på bedriftsidrettslag.
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
01.10.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4321, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
5367569Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 22.09.2023