• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    01.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5367569
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 22.09.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Sandnes kommune

Vil du assistere vår avdelingsleder?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Trives du med varierte arbeidsoppgaver og nye utfordringer? Har du lengre erfaring som sykepleier i eldreomsorgen? Da er vi kanskje noe for deg!

Vi har nå et ledig vikariat i inntil et år i hjemmetjenestesonen som er lokalisert på Åse bo- og aktivitetssenter. 

Dette vil være en stilling som vil gi deg mulighet for å jobbe med fagutvikling, samt ta del i oppgaver delegert fra avdelingsleder. Du vil være stedfortreder for avdelingsleder som vil bety at du vil få et meransvar for å bistå avdelingen i administrative oppgaver i leders fravær.

Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering består av syv soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering, flere dagsenter og eldresenter. I tillegg har vi demenskoordinator, frivillighetskoordinator, fagutvikler i velferdsteknologi, bioingeniør og klinisk ernæringsfysiolog i virksomheten vår.  

Vårt overordnende mål er at tjenestene vi leverer er av av høy kvalitet og at brukerne skal få benytte egne ressurser for å oppleve mestring i hverdagen. Vi er opptatt av å stille spørsmålet "Hva er viktig for deg?" til våre brukere slik at vi kan gi best mulig tjenester. Hos oss vil velferdsteknologi og hverdagsmestring stå i fokus, i tillegg til mange andre spennende oppgaver. 

Ta gjerne kontakt for å høre mer om stillingen.

 

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier. HPR nummer må oppgis i søknaden.
  • Minimum 5 års erfaring som sykepleier. Ønskelig med erfaring fra kommunehelsetjenesten, fortrinnsvis fra eldreomsorg.
  • Ønskelig med ledererfaring.
  • Krav om god digital kompetanse og erfaring fra turnusarbeid og GAT som lønn- og personalsystem. 
  • Førerkort klasse B.
  • Det kreves meget god norsk skriftlig og muntlig forståelse. Minimum bestått B2. Gjelder ikke søkere som har et skandinavisk språk som morsmål.
  • Det kreves politiattest av nyere dato før oppstart.  

Personlige egenskaper:

  • Du er en engasjert person som kan arbeide selvstendig og i team.
  • Du må kunne jobbe effektivt, være strukturert, tørre å stå frem som leder i et til tider hektisk arbeidsmiljø.
  • Du er ansvarsbevisst, positiv, løsningsfokusert og endringsvilling.
  • Du må ha ha et engasjement for å jobbe innen eldreomsorgen.
  • Du er brukerorientert og ser brukerens ressurser.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen.

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende avtaleverk.
  • Gode kolleger og et godt fagmiljø.
  • Muligheter for faglig utvikling.  
  • Muligheter for lederutvikling.
  • Du vil inngå i avdelingens lederteam.
  • Deltakelse på interne og eksterne kurs og andre kompetansehevende tiltak etter behov.
  • Mobilitetsordningen Hjem Jobb Hjem.  
  • Muligheter for å delta på bedriftsidrettslag.
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    01.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5367569
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 22.09.2023