Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
03.10.2022Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1351, RUD
BÆRUM
Antal befattningar
1Karriere-kod
4771468Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 17.09.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bærum kommune
Vikariat som kundemottaker ledig ved Transportkontoret
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bærum kommune har en stor og variert bil- og maskinpark (ca. 500 enheter). Transportkontoret forestår drift, vedlikehold og reparasjoner av bil- og maskinparken. Bærum kommune har et eget bil- og maskinverksted. Da nåværende driftsleder ved Transportkontoret er konstituert som avdelingsleder ved Transportkontoret, har vi behov for å ansette en person i et vikariat for driftsleder. Vikariatet vil i første omgang vare i et år med mulighet for forlengelse.
Virksomheten er lokalisert på Rud i Bærum.
Tiltredelse snarest.
Arbeidsoppgaver:
- Som medarbeider ved Transportkontoret vil du være en del av et team som har ansvaret for innkalling til vedlikehold, service, dekkskift, periodiske kjøretøykontroller (PKK) og kontakt med verksteder for bestilling av reparasjoner
- Du vil ha tett kontakt med brukere og eksterne leverandører og fylle en rolle som kundemottaker
- Du vil ha ansvar for å følge opp forsikringer og skader knyttet til bil og maskinparken
- Du vil ha ansvar for å følge opp ladestasjoner og fartsskrivere
- Du vil ha ansvar for vaskehaller og drivstoffanlegg
- Du vil være delaktig ved innkjøp og avhending av kjøretøy
- Stillingsinnehaver rapporterer til avdelingsleder for Transportkontoret
Kvalifikasjoner:
- Ikke krav om bilfaglig kompetanse, men du må ha interesse for og kjennskap til biler og maskiner
- Gode kunnskaper i norsk muntlig og skriftlig vil være av avgjørende betydning, da du skal forestå bestilling av reparasjoner og deler, samt kommunikasjon med eksterne leverandører
- Søkere fra land utenfor Skandinavia, skal som et minimum ha bestått Norskprøve B2 skriftlig og muntlig
- Fortrolig med bruk av IT-verktøy i daglig arbeid
- Erfaring fra tilsvarende arbeid er en fordel
- Erfaring fra logistikkrelatert arbeid vil være en fordel
- Førerkort Klasse B
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsevner
- Utadvendt, positiv og serviceinnstilt
- Initiativrik og løsningsorientert
- Selvstendig med god arbeidskapasitet og i stand til å håndtere "flere baller i luften" samtidig
- Strukturert med god ordenssans
Personlig egnethet for stillingen vil være viktig
Vi tilbyr:
- En stabil og sikker arbeidsplass i turbulente tider
- Regulert arbeidstid
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver knyttet til en svært mangfoldig bil- og maskinpark
- Hyggelig og uformelt arbeidsmiljø
- Tariffestet lønn etter avtale
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Treningstilbud
- Kulturtilbud
Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
03.10.2022Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1351, RUD
BÆRUM
Antal befattningar
1Karriere-kod
4771468Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 17.09.2022