• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    03.10.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1351, RUD
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4771468
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 17.09.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Vikariat som kundemottaker ledig ved  Transportkontoret

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bærum kommune har en stor og variert bil- og maskinpark (ca. 500 enheter). Transportkontoret forestår drift, vedlikehold og reparasjoner av bil- og maskinparken.  Bærum kommune har et eget bil- og maskinverksted. Da nåværende driftsleder ved Transportkontoret er konstituert som avdelingsleder ved Transportkontoret, har vi behov for å ansette en person i et vikariat for driftsleder. Vikariatet vil i første omgang vare i et år med mulighet for forlengelse.

Virksomheten er lokalisert på Rud i Bærum.

Tiltredelse snarest.

Arbeidsoppgaver:

  • Som medarbeider ved Transportkontoret vil du være en del av et team som har ansvaret for innkalling til vedlikehold, service, dekkskift, periodiske kjøretøykontroller (PKK) og kontakt med verksteder for bestilling av reparasjoner
  • Du vil ha tett kontakt med brukere og eksterne leverandører og fylle en rolle som kundemottaker
  • Du vil ha ansvar for å følge opp forsikringer og skader knyttet til bil og maskinparken
  • Du vil ha ansvar for å følge opp ladestasjoner og fartsskrivere
  • Du vil ha ansvar for vaskehaller og drivstoffanlegg
  • Du vil være delaktig ved innkjøp og avhending av kjøretøy
  • Stillingsinnehaver rapporterer til avdelingsleder for Transportkontoret

Kvalifikasjoner:

  • Ikke krav om bilfaglig kompetanse, men du må ha interesse for og kjennskap til biler og maskiner
  • Gode kunnskaper i norsk muntlig og skriftlig vil være av avgjørende betydning, da du skal forestå bestilling av reparasjoner og deler, samt kommunikasjon med eksterne leverandører
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia, skal som et minimum ha bestått Norskprøve B2 skriftlig og muntlig
  • Fortrolig med bruk av IT-verktøy i daglig arbeid
  • Erfaring fra tilsvarende arbeid er en fordel
  • Erfaring fra logistikkrelatert arbeid vil være en fordel
  • Førerkort Klasse B

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner
  • Utadvendt, positiv og serviceinnstilt
  • Initiativrik og løsningsorientert
  • Selvstendig med god arbeidskapasitet og i stand til å håndtere "flere baller i luften" samtidig
  • Strukturert med god ordenssans

Personlig egnethet for stillingen vil være viktig

Vi tilbyr:

  • En stabil og sikker arbeidsplass i turbulente tider
  • Regulert arbeidstid
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver knyttet til en svært mangfoldig bil- og maskinpark
  • Hyggelig og uformelt arbeidsmiljø 
  • Tariffestet lønn etter avtale
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Treningstilbud
  • Kulturtilbud
 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    03.10.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1351, RUD
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4771468
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 17.09.2022