• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    19.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5979211
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Vikariat som fagleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ulset Sykehjem er et kommunalt drevet langtidssykehjem med 64 plasser.

Vi er et sykehjem med høy fagkompetanse og mye hjertevarme. Her får beboerne pleie og behandling av høy kvalitet.
Vår visjon er å gi trygg og aktiv omsorg med fokus på god livskvalitet. 
Sykehjemmet har somatiske plasser, avdeling for demens og spesialavdelinger som psykogeriatri og huntington. 
Alle 64 beboere har lyse og fine enerom med eget bad. Fra oppholdsrommene i andre etasje kan man gå direkte ut i tre nydelige hager med ulike frukttrær og koselige sitteplasser. Fra tredje etasje kan man gå ut på store fine terrasser med flott utsikt.

Sykehjemmet ligger like bak Horisont og har gratis parkering.

Vi har nå ledig et års vikariat i 100 % stilling som fagleder på somatisk avdeling. Arbeidstiden er hovedsakelig dagvakter med 3. hver helg, eventuelt langvakter 4. hver helg. Stillingen er ledig fra 1.1.25

Stillingen er underlagt avdelingsleder. Ved omorganisering av institusjonstjenesten kan stillingsinnhold og organisasjonsmessig plassering bli endret.
Fagleder vil ha et spesielt fagansvar i egen avdeling, utføre delegerte oppgaver fra avdelingsleder og være en del av sykehjemmets utvidede ledergruppe. Det innebærer også å være stedfortreder for avdelingsleder etter avtale. 

Som fagleder vektlegges personlig egnethet. Kommunikasjon, relasjonskompetanse og fleksibilitet er viktige egenskaper. Det vektlegges også at du kan jobbe strukturert med kvalitetsforbedring

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Lederutdanning eller erfaring med ledelse er ønskelig, men ikke et krav
  • Erfaring med bemanningsplanlegging og bruk av turnus verktøy
  • Generelt gode IKT ferdigheter 
  • Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse

Personlige egenskaper:

  • Du har evne til å motivere, veilede og skape engasjement.
  • Du har gode egenskaper innen relasjonskompetanse
  • Du har gjennomføringsevne
  • Du er ansvarsbevisst, selvstendig og har god planleggingsevne
  • Du er fleksibel og omstillingsdyktig
  • Du har gode holdninger og evne til etisk refleksjon
  • Du har godt humør og gode samarbeidsevner
  • Du må være en god rollemodell for dine kolleger

Vi tilbyr:

  • Støttende ledelse
  • En inkluderende og raus ledergruppe
  • Faglig og personlig utvikling
  • Høyt faglig nivå med stort fokus på kompetanseheving
  • Et helsefremmende og inkluderende arbeidsmiljø
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    19.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5979211
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune