Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
25.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5834134Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 05.08.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bergen kommune
Vikariat Personalkonsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Enhet for aktivitet mestring ble dannet i 2018, og er en enhet under Etat for hjemmebaserte tjenester. Enheten har som hovedmål å hindre isolasjon, øke aktivitets og mestringsnivå, samt fokusere på det friske i mennesket. Enheten organiserer følgende underavdelinger: Responssenteret, Kommunal hjelpemiddelservice (Hjelpemiddelhuset og Serviceteknisk avdeling), Støttekontaktformidlere, Frivillighetskoordinatorer, Aktivitetssentre og Omsorgsboliger.
Vi søker vi etter en personalkonsulent med erfaring til et svangerskapsvikariat fortrinnsvis fra oktober. Du vil jobbe tett med enhetsleder og avdelingsledere som rådgiver og veileder i personalfaglige spørsmål. Vi ser etter deg som er strukturert, selvstendig og imøtekommende. Du er tydelig i kommunikasjon, trives med å sette deg inn i detaljer, og leverer god kvalitet i arbeidet. Du må ha høy gjennomføringsevne og trives med mange baller i luften.
Enheten har lokasjoner i hele Bergen Kommune, og personalkonsulent har noe reisevirksomhet. Du vil ha kontorlokasjon i Tollbodallmenningen 3.
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3-årig høyskoleutdanning (med fag innen personal, ledelse, jus, rekruttering, organisasjonsutvikling og strategi).
- Arbeidserfaring innenfor personal/ HR er en forutsetning, med oppdatert kunnskap om lov og avtaleverk.
- Førerkortklasse B.
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, tilsvarende Bergenstesten nivå 3.
- Erfaring med Bergen kommunes digitale systemer er en fordel.
- Erfaring med systematisk kompetansearbeid er en fordel.
- Fordel med erfaring knyttet til HMS og kontinuerlig forbedringsarbeid.
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner fordi du skal samarbeide med ledere, kollegaer, interne og eksterne samarbeidspartnere.
- Positiv, initiativrik og stor gjennomføringsevne.
- Faglig sterk, og demonstrerer spesialistkunnskap innen eget fagfelt.
- Du er glad i endringer, og trives med varierte og uforutsigbare arbeidsdager.
- Er systematisk og har evne til å planlegge og prioritere arbeidet.
- Selvstendig, samtidig som du har evne til å jobbe i team.
- God formidlingsevne og er tydelig i kommunikasjonen med ansatte og samarbeidspartnere.
Vi tilbyr:
- Arbeid i en enhet der vi sammen er opptatt av å se etter løsninger.
- Blir en del av fag-nettverket innen HR i etaten.
- Fleksitidsordning.
- Meningsfull arbeidshverdag, med varierte arbeidsdager.
- Lønn etter avtale, knyttet til ansiennitet og utdanning.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
25.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5834134Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 05.08.2024