Vacancy

Lillestrøm Kommune

Vi søker fagleder ved Lillestrøm bo- og behandlingssenter

Offentlig forvaltning

Lillestrøm bo og behandlingssenter er et av 7 sykehjem i Lillestrøm kommune, sykehjemmet har til sammen 66 langtidsplasser fordelt på 3 seksjoner. Sykehjemmet ligger sentralt plassert i Lillestrøm sentrum. Lillestrøm kommune har organisert sine sykehjem i seksjoner som ledes av hver sin seksjonsleder. Sykehjemmet er en åpen institusjon som mottar pasienter med ulike diagnoser og problemstillinger. Sykehjemmet har arbeidet med omstillingsarbeid og ser på løsninger for å utnytte ressursene best mulig til det beste for pasientene. Våren 2025 skal sykehjemmet innføre nytt pasientsvarslingssysten. Vi jobber kontinuerlig med rett kompetanse til rett arbeidsoppgave og er i stadig endring.

Vi går inn i en spennende tid og søker en motivert og engasjert fagleder i en nyopprettet stilling, som skal jobbe med kontinuerlig forbedringsarbeid og pasientsikkerhet.

Stillingen vil være en den del av lederteamet ved institusjonen og bidra til endringsarbeid og få en sentral rolle i innføringen av teknologi.

Kvalifikasjoner:

  • Sykepleier med norsk autorisasjon. HPR-nummer oppgis i søknadsteksten
  • Ønskelig med relevant videreutdanning eller master
  • Du har bred erfaring fra arbeid med eldre med sammensatte problemstillinger og utfordringer
  • Du har ferdigheter innen fagutvikling , veiledning og kvalitet i tjenesten
  • Du har erfaring fra lignende arbeid
  • Erfaring fra kommunehelsetjenesten
  • Gode ikt-ferdigheter
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig  og har gode kommunikasjonsevner
  • Gyldig politiattest ikke eldre enn 3 måneder. Politiattest må fremlegges før tiltredelse

Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet

Personlige egenskaper:

  • Du er motivert, nytenkende og handlkraftig
  • Du er løsningsorientert og fleksibel
  • Du har evnen til å jobbe selvstendig og strukturert
  • Du har gode samarbeidsegenskaper og formidlingsevner
  • Du har gjennomføringsevner og klarer å skape engasjement 
  • Du opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestrer perioder med høyt arbeidstempo
  • Du har godt humør, viser raushet og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet

Vi tilbyr:

  • Lønn blir fastsatt etter reglene i hovedtariffavtalen, utdanning og ansiennitet
  • Dagtid, noe kveldsarbeid kan påberegnes.
  • Et levende fagmiljø, med store påvirkningsmuligheter
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritid
  • Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer

 

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. 

Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.