• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    01.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4961309
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 18.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vi søker etter en dyktig og engasjert person som er klar for nye utfordringer!

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du ute etter en spennende og givende jobb, så er kanskje nettopp dette stillingsannonsen du bør fortsette å lese.

Stabekk/Sandvika boliger består av 4 avdelinger i områdene Bekkestua, Sandvika, Stabekk og Fornebu, hvor det bor voksne personer med ulike bistandsbehov. Vi søker deg som er engasjert og interessert i å gi et ekstra bidrag til våre brukere. Vårt mål er å gi tjenester av høy faglig kvalitet og god omsorg.

Jernbaneveien bolig på Stabekk består av 20 beboere med ulike behov for bistand. Våre beboere er i alderen 18-75 år og bor i egne leiligheter. De trenger opplæring, veiledning og bistand i det daglige. Selvbestemmelse og mestring er viktige verdier i vårt arbeid, og vi jobber hver eneste dag for å finne best mulige løsninger for at våre beboere skal ha en meningsfull hverdag.

Dersom du er en som trives med å jobbe med mennesker og som ønsker å være med på å utarbeide og utvikle gode tjenester til våre beboere, kan dette være jobben for deg.

Vi har ledig 1 fast 50% stilling med arbeid hver 4. helg.

Arbeidsoppgaver:

  • Bidra til god livskvalitet for våre brukere ved opplæring, oppfølging og bistand etter brukernes behov i daglige aktiviteter
  • Samarbeid med pårørende som tar kontakt
  • Rapportere til ansvarsvakt og formidle videre etter reglene
  • De fleste arbeidsoppgaver delegeres til personalet, da utnyttes alle ressurser som eksisterer i en personalgruppe

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev som helsefagarbeider er ønskelig
  • For helsepersonell kreves registrert HPR-nr. i CV. HPR-nr. hentes fra Helsepersonellregisteret
  • Gjerne erfaring fra arbeid med psykisk utviklingshemmede
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 for helsefagarbeidere, ellers B1

Personlige egenskaper:

  • Brukerorientert
  • Kunne arbeide selvstendig og ha evne til å ta ansvar
  • Gode samarbeidsevner
  • 100 % lojal til arbeidsreglementet
  • Bidra til å skape et godt arbeidsmiljø

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • God opplæring
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Faglige utfordringer
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Et trivelig arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
  • Offentlig tjenestepensjon

Annet

Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    01.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4961309
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 18.01.2023