Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Vi søker engasjerte helsesekretærer til 100% fast stilling i akuttavklaring ved Sykehuset i Vestfold HF

Offentlig forvaltning

Akuttsenteret ved Sykehuset i Vestfold søker etter engasjerte helsesekretærer til 100% fast stilling i akuttavklaring

Akuttsenteret ved Sykehuset i Vestfold består av akuttmottak med skadepoliklinikk samt Akuttavklaring. Akuttmottaket har en seksjon for pasientlogistikk med 24 helsesekretærer som sikrer ø-hjelp mottak samt alle merkantile og administrative funksjoner. Det nye Akuttsenteret byr på moderne fasiliteter til behandling, stabilisering og avklaring av pasienter.

Akuttavklaring er en seksjon med 28 senger for rask avklaring av pasienter. Seksjonen har faste helsesekretærer/postsekretærer og arbeidstiden vil for tiden være 2-delt turnus og hver 3.helg. 

Det er nå ledig 2 x 100 % fast stilling som helsesekretær/postsekretær i akuttavklaringen.

Helsesekretær har ansvar for pasientadministrative oppgaver i vårt elektroniske pasientsystem DIPS. Vi benytter også andre dataverktøy i forbindelse med bestilling av pasientreiser, tolketjenester, varer og diverse registre.

Helsesekretær er en sentral funksjon for å bidra til god pasientflyt. Du er i rollen tilgjengelig for pasienter, og bidrar i det tverrfaglige teamet på seksjonen og er med på å skape gode samarbeidsforhold og et godt arbeidsmiljø.
Vi ser etter deg som trives med høyt tempo og spennende utfordringer.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Arbeidsoppgaver:

  • Pasientadministrativt arbeid i DIPS
  • Betjene interne og eksterne telefonhenvendelser
  • Tverrfaglig samarbeid med ulike yrkesgrupper i Akuttsenteret
  • Andre støtte/servicefunksjoner
  • Generelle merkantile arbeidsoppgaver knyttet til Akuttavklaringen

Kvalifikasjoner:

  • Autorisering som helsesekretær
  • Erfaring fra lignende arbeid vil bli foretrukket
  • Erfaring og kompetanse i DIPS
  • Erfaring med pasientrelatert servicearbeid
  • Gode datakunnskaper, relevant arbeidserfaring
  • Gode samarbeidsevner og evne til å formidle
  • Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk (skandinavisk) både muntlig og skriftlig, Det forutsettes oppholds- og arbeidstillatelse i Norge.

Personlige egenskaper:

  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Du er fleksibel
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du har god forståelse av din rolle og evne til å se løsninger og ta initiativ
  • Du har fokus på nøyaktighet og kvalitetssikring i arbeidet 
  • Du håndterer høyt tempo og har evne til å holde oversikt i en travel hverdag
  • Du ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø. Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt 

Vi tilbyr:

  • Du får verdifull erfaring og blir en del av et viktig samfunnsoppdrag 
  • Nye flotte lokaler
  • Gode velferdsordninger, med blant annet bedriftsidrettslag og personalhytter

Det er pliktig medlemskap i pensjonsordning. Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover og forskrifter, overenskomster og øvrig reglement. 

Vi ber alle søkere vedlegge dokumentasjon på utdanning, attester på arbeidserfaring og eventuelle spesialistgodkjenninger. Dette for å dokumentere kvalifikasjoner som er oppgitt i CV, og til lønnsfastsettelse. Vi minner om at alt arbeid etter fylte 18 år er relevant ved ansiennitetsberegning.