• Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    29.01.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6026513
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
Vacancy

Sandnes kommune

Vi satser på fremtidens dagtilbud – vil du lede veien videre?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes kommune ønsker å styrke sitt fokus på dagtilbud. Med en økning i antall dagtilbud og et mål om å sikre god og lik kvalitet for våre innbyggere, oppretter vi nå en ny stilling som avdelingsleder for dagtilbudene. Behovet for flere og mer varierte dagtjenester vokser i takt med at flere skal bo hjemme lengre og antallet sykehjemsplasser reduseres. I denne rollen vil du få ansvaret for å møte disse utfordringene ved å videreutvikle tjenestene, sikre likeverdige tilbud, støtte medarbeidere i deres utvikling og sikre godt samarbeide med tillitsvalgte.

Aktuell leder vil få ansvar for alle dagtilbud i EHR som per i dag består av eldresentre, dagsenter og avlastningstilbud.

Er du en engasjert leder med hjerte for faglig kvalitet og utvikling? Da er det nettopp deg vi leter etter!
Som avdelingsleder vil du bli en del av en dedikert ledergruppe som jobber systematisk med kontinuerlig forbedring og utvikling.

Hjemmetjenesten i Sandnes består per i dag av syv soner, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter og Hverdagsrehabilitering i tillegg til dagtilbudene. Vi har også et dedikert støtteapparat som inkluderer demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler innen e-helse, frivillighetskoordinator og klinisk ernæringsfysiolog. Dette gir et unikt grunnlag for tett samarbeid og faglig utvikling på tvers av avdelinger.

Du er velkommen til å ta kontakt for spørsmål om stillingen. Oppstart etter avtale.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innen helse og sosial.
  • Lederutdanning og/eller erfaring er ønskelig.
  • Gode norsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig er et krav. Minimum nivå B2.
  • Gode digitale kunnskaper.
  • Førerkort klasse B.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Du liker å håndtere utfordringer sammen med andre.
  • Du liker å jobbe kortsiktig og langsiktig for å skape god kultur, både i avdelingen og i virksomheten.
  • Du liker å jobbe med kvalitetssystemer så vel som mennesker.
  • Utviklingsarbeid og endring for å møte fremtidens utfordringer er noe du ser behov for og muligheter i.
  • Du har en robust karakter og et positivt menneskesyn.
  • Du ser viktigheten av godt humør i arbeidet for å dra andre med deg.
  • Stillingen krever høy grad av tilstedeværelse.
  • Gode evner til samarbeid med andre kollegaer, brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere.
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Gode muligheter til faglig utvikling.
 

  • Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    29.01.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6026513
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune