• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    17.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5335293
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 08.09.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Sandnes kommune

Vi leter etter ny leder for helsestasjonstjenester - er dette jobben for deg?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes kommune har samlet alle virksomheter for barn og unge i ett og samme tjenesteområde. Målet vårt er å gi barna i kommunen det aller beste miljøet å vokse opp i. De viktigste verktøyene våre i dette arbeidet er tidlig innsats, forebygging, samarbeid på kryss og tvers – og at vi har de flinkeste folkene.

Helsestasjonstjeneste ligger i tjenesteområdet oppvekst. Vi gir helsetilbud til alle barn og unge i alderen 0-20 år og deres familier. Tjenesten inneholder Jordmortjeneste, helsestasjon for ungdom, skolehelsetjeneste, helsestasjon for barn fra 0-5 år, helsehjelp til asylsøkere/flyktninger og smittevern.  

Kvalifikasjoner:

Utdannet helsesykepleier. Annet relevant høyere utdanning innen fagområdet helse kan også vurderes.
Kjennskap til og forståelse for offentlig forvaltning, samt relevant lov- og avtaleverk.
Solid lederkompetanse, fortrinnsvis innen helse.
Erfaring med endrings- og omstillingsprosesser.
God kjennskap til grensesnittet mellom politikk og administrasjon.
Interesse for og forståelse av samfunnsoppdraget for fagområdet.
Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig.

Meget gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.
God forståelse for ressurs- og økonomistyring.

Personlige egenskaper:

Strategisk og analytisk, med gode evner til å tenke helhetlig og tverrfaglig.
Strukturert og effektiv, med stor gjennomføringskraft.
Trygg og tydelig, tar imot innspill og er opptatt av langsiktighet.
Opptatt av utvikling og jobber aktivt med kontinuerlig forbedring.
Flink på å fremme samarbeid.
Setter tydelige mål, følger opp og evaluerer.
Gir ansvar, tillit og handlingsrom.

Hvis du i tillegg kan lede med glimt i øyet så kan du være den vi leter etter!

Vi benytter DNV-sertifisert test i denne rekrutteringen

Vi tilbyr:

  • En utfordrende jobb med mange ulike arbeidsoppgaver
  • Dyktige og støttende ledere og ansatte
  • Jobb i en kommune med mange muligheter
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    17.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5335293
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 08.09.2023