• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    27.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5046413
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 27.03.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Vi kan vel gjøre noe i tillegg til å øke lønna?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Liker du å jobbe med en stor bredde av strategiske HR-oppgaver, og viker ikke unna komplekse og store faglige problemstillinger? Kommuner i hele landet står overfor store utfordringer knyttet til arbeidskraft og kompetanse, noe blant andre Helsepersonellkommisjonen har tydeliggjort. Ett av flere svar på dette er at vi nå oppretter to nye stillinger innen strategisk HR.
 
Joda, lønn er et åpenbart tema som det må jobbes med. Men om du i tillegg trives med oppgaver innen ledelse, arbeidstid, omstilling, rekruttere og beholde, sykefravær, partssamarbeid og kompetanseutvikling, for å nevne noe, da har vi lyst til å ta en prat.
 
Som strategisk HR-rådgiver vil du være en viktig støttespiller for våre 550 ledere, og bidra til å sikre at beslutninger tas nærmest mulig brukerne våre. Å lykkes krever at du har solid faglig forankring, kan argumentere og overbevise, har god organisasjonsforståelse og helst en viss politisk teft. 

Om du vil ha en prat er det bare å ta kontakt.

Kvalifikasjoner:

Det er mange veier inn i denne rollen, men følgende bakgrunn må du ha:

  • Relevant høyere utdanning innen områder som HR og ledelse, organisasjonspsykologi eller lignende, helst på masternivå.
  • Erfaring fra strategiarbeid og implementering og ledelse av prosjekter
  • Erfaring fra arbeid i komplekse organisasjoner

Dersom du i tillegg har erfaring fra politisk saksbehandling er det en klar fordel. 

Personlige egenskaper:

For å trives og lykkes i denne rollen mener vi det er viktig at du kjenner deg igjen i følgende: 

  • Gode samarbeidsevner, du skal tross alt jobbe på kryss og tvers i organisasjonen og jobbe tett med andre kolleger i HR
  • Samtidig må du trives med å jobbe selvstendig og må dermed ha en god dose initiativ
  • Fleksibilitet kommer godt med, i en kommune kan man ikke planlegge alt
  • Gjennomføringsevne og stamina kommer også godt med

Vi tilbyr:

Noe av det viktigste vi tilbyr i denne rollen er muligheten til å hjelpe våre 550 ledere i å utøve godt lederskap, slik at våre nærmere 12 000 medarbeidere kan yte så gode tjenester som mulig til våre nærmere 130 000 innbyggere. Det er slik du kan sette spor hos oss. I tillegg, kan vi love deg følgende:

  • Et kompetent fagmiljø som liker å dele kunnskap
  • Store muligheter til å forme din egen arbeidshverdag. Ja, rollen er ny!
  • Fleksibilitet rundt både arbeidstid- og sted. Vi tror dog du vil like den nyoppussede kommunegården svært godt (åpnet 20. februar)
  • Muligheter for kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjon
 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    27.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5046413
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 27.03.2023