Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjøvik kommune

Vernepleier/ sykepleier fleksibel i 100 % stilling ved tilrettelagte tjenester Haugtun 3

Offentlig forvaltning

Beskrivelse av arbeidsstedet:

Tilrettelagte tjenester favner et mangfold av tjenester innenfor mange ulike brukergrupper, og har en solid fagkompetanse med tverrfaglig profil både i ledelse og i medarbeidergruppa.Vi søker deg som ønsker fast jobb der du vil få en fleksibel ansettelse, som innebærer mulighet for variasjon knyttet til arbeidssted. Som fleksibel fast ansatt vil du ha en fast arbeidsplan/turnus, men denne kan bli endret noe oftere.

Turnus: Stillingen innehar turnus med dag og aftenvakter og pr. tiden arbeid hver 3 helg. 

Pr. tiden er stillingen tilknyttet tilrettelagte tjenester Haugtun 3. 

Haugtun 3 består av 2 samlokaliserte heldøgnsbemannede boliger som gir tjenester til mennesker med ulike funksjonsnedsettelser i ulike aldersgrupper. 

 Arbeidsoppgaver:

  •  Varierte arbeidsoppgaver som praktisk bistand, opplæring, veiledning og helsehjelp til personer med ulike og sammensatte behov.
  •  Bistå brukere med aktiviteter og oppgaver som bidrar til en bedre og aktiv hverdag, med fokus på selvbestemmelse, habilitering og mestring. 
  •  Ivareta brukermedvirking.
  •  Samarbeid med kolleger på jobb og andre hjelpeinstanser.
  •  Delta i møtevirksomhet internt og med samarbeidspartnere.
  •  Pårørendesamarbeid.
  •  Utarbeide planverk rundt enkeltbrukere, herunder kartlegginger, individuelle målsettinger og tiltak.
  •  Veiledning og opplæring til kollegaer, studenter og elever. 
Kvalifikasjoner:
  • Vernepleier eller sykepleier med autorisasjon.                                               
  • Relevant videreutdanning og erfaring fra brukergruppa er en fordel, men opplæring vil bli gitt.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.                                                              
  • Kompetanse i bruk av dataverktøy og journalføring. 
  • Førerkort klasse B.
  • Politiattest uten anmerkning framlegges.

Personlige egenskaper:

  •   Personlig egnethet veklegges i stor grad.
  •   Du er fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og endringer.
  •   Du har god relasjonskompetanse. 
  •   Du har evne til å både å jobbe selvstendig og i team.
  •   Du bidrar positivt i arbeidsmiljøet og har gode samarbeidsevevner i møte med pårørende og andre samarbeidspartnere.
  •   Du viser initiativ og engasjement med hensyn til oppgaver og egen fagutvikling.
 Vi kan tilby:
  • Et godt sted å jobbe med hyggelige kollegaer.
  • Utfordrende, varierte og allsidige arbeidsoppgaver. 
  • Et spennende og godt fag- og arbeidsmiljø som er i stadig utvikling.
  • Startlønn med 4 års ansiennitet for nyutdannede. 
  • Medlemskap i KLP pensjonsordning og gode forsikringsordninger. 

Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. 

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.