Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
10.04.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5072, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
3577029Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 30.03.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bergen kommune
Vernepleier/Sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Botjenester i Bergenhus og Årstad gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i 23 bofellesskap, botiltak, samlokalisert boliger og private hjem.
I vår enhet har vi mange flinke ansatte og vi leter nå etter deg som har engasjement, godt humør og lyst til å bidra til vårt fellesskap. Med fokus på et godt arbeidsmiljø, myndiggjorte og ansvarsbevisste medarbeidere, jobber vi for at den enkelte tjenestemottaker trives og opplever selvbestemmelse, mestring og utvikling.
Fantoftåsen bofellesskap yter heldøgns omsorgstjenester til 6 beboere i alderen 20 - 55 år, og har god kompetanse på kombinasjonsproblematikk utviklingshemming, psykiatri/rus, autisme/atferdsproblematikk og somatikk. Bofellesskapet ligger i umiddelbar nærhet til bybanen.
Vi har ledig en fast 100 % stilling som vernepleier/sykepleier. Vi har turnus med dag/aftenvakter og langvakter hver 4. helg.
Arbeidsoppgaver:
- Faglig ansvar rundt beboer
- Primærkontaktansvar
- Sikre at beboer får nødvendig og kvalitativt gode tjenester i henhold til lover, forskrifter retningslinjer og vedtak
- Koordinering av tjeneste til beboer opp mot aktuelle samarbeidsinstanser
- Arbeid knyttet til Lov om Helse og omsorgstjenester kapitel 9
- Håndtering av utagerende adferd
- Bistå beboer i daglige gjøremål/aktiviteter
- Elektronisk rapportering
- Legemiddelhåndtering
- Veiledningsansvar
- Utarbeidelse og oppfølging av interne rutiner i samarbeid med leder
- Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder
Kvalifikasjoner:
- Autorisasjon som vernepleier/sykepleier
- Erfaring med brukergruppen er ønskelig
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne er en forutsetning
- Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2-prøve i norsk
- Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
- Gyldig politiattest må framlegges ved ansettelse
- Det er ønskelig med førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Faglig engasjement
- Åpen, lojal og pålitelig
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Målrettet og strukturert arbeidsform
- Jobbe selvstendig så vel som i team
- Løsningsorientert
- Evne til etisk refleksjon
- Bidra til positivt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Lønn etter tariff
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykke- og gruppelivsforsikring
- En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
- Faglig veiledning
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
10.04.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5072, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
3577029Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 30.03.2021