Företag
Haugesund kommuneAnsökningstiden
14.05.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5527, HAUGESUND
HAUGESUND
Antal befattningar
1Karriere-kod
5164539Se här för andra jobb från Haugesund kommune
- Uppdaterad 29.04.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Haugesund kommune
Veileder i NAV
Offentlig forvaltning
Er du interessert i å bistå arbeidsledige innbyggere i å kartlegge deres kompetanse, og sammen se etter muligheter for at de skal komme i arbeid eller utdanning? Hvis ja, er det kanskje deg vi leter etter.
NAV er Norges arbeids- og velferdsforvaltning og er et partnerskap mellom stat og kommune. Gjennom vår innsats skal flere få mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt.
NAV Haugesund - Utsira har ca. 90 ansatte og betjener Haugesund kommunes ca. 37 000 innbyggere og Utsira kommunes ca. 200 innbyggere. Vi består av 5 ulike engasjerte avdelinger. Kontoret er nyoppusset med moderne fasiliteter, basert på aktivitetsbasert arbeidsplass.
Vi ser etter deg som har stort engasjement for NAV sitt samfunnsoppdrag og som liker å jobbe tett med andre mennesker. Stillingen er i utgangspunktet lokalisert i avdelingen som følger opp unge arbeidsledige under 30 år mot arbeid. Arbeidsoppgavene er varierte og du har stor innflytelse på egen arbeidsdag. NAV er en moderne bedrift som samhandler og leverer sine tjenester ved bruk av ulike digitale løsninger i kombinasjon med fysiske treffpunkter. Den vi ser etter, må derfor like denne fleksible arbeidsformen.
Kvalifikasjoner:
Du må ha:
- Fullført utdannelse tilsvarende bachelor innen relevante fagområder. Dette kan f.eks være sosialfaglige emner, veiledning, HR/personal m.m.
- Erfaring med veiledning av mennesker
- God digital kompetanse (bl.a. Office 365)
- Norsk er arbeidsspråk i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene dine selvstendig
Det er ønskelig at du også har:
- Erfaring fra samhandling med ulike instanser/enheter
- Kjennskap til og interesse for det lokale arbeidsmarkedet
Personlige egenskaper:
- Du har gode samarbeidsevner og er god på å bygge relasjoner.
- Du har gode kommunikasjonsevner og er tydelig.
- Du har har evne til å jobbe systematisk, selvstendig og målrettet.
- Du er passe tålmodig, men kan stille krav når det trengs.
- Personlig egnethet vektlegges særlig.
Vi tilbyr:
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver
- Kjekke og engasjerte kollegaer med god kompetanse
- Nye og moderne kontorlokaler
- Fleksibel arbeidstid
- Ansettelse i Haugesund kommune med gode pensjonsordninger
- Lønn etter gjeldende regelverk
- Tiltredelse etter avtale.
Företag
Haugesund kommuneAnsökningstiden
14.05.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5527, HAUGESUND
HAUGESUND
Antal befattningar
1Karriere-kod
5164539Se här för andra jobb från Haugesund kommune
- Uppdaterad 29.04.2023