• Company
    Elverum kommune
  • Application deadline
    13.11.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2406, ELVERUM
    ELVERUM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6448206
  • Look here for other jobs from Elverum kommune
Vacancy

Elverum kommune

Veileder

Offentlig forvaltning

Liker du å jobbe med mennesker, og motiveres av å se at andre lykkes?

Nav sitt overordnede mål er å gi mennesker muligheter til arbeid og aktivitet, og sikre rettigheter til velferdsytelser. 
Nav Elverum har ansvar for statlige- og kommunale oppgaver innen Arbeids- og velferdsforvaltningens tjenester til Elverum kommunes cirka 21.900 innbyggere.

Som arbeidstager i Nav Elverum kan du, ved å bidra med din kompetanse, bli en del av et stort og sammensatt fagmiljø med gode kollegaer. Nav Elverum er organisert i tre avdelinger og har til sammen 64 ansatte. Avdelingene jobber tverrfaglig med kommunale og statlige oppgaver.

Organisasjonskulturen vår er preget av åpenhet, trygghet og mangfold, og vi arbeider for at både ledere og medarbeidere skal få brukt sin kompetanse, kreativitet og engasjement i en viktig og meningsfull arbeidshverdag.

Markedsavdelingen har behov for et vikariat fra 15.03.26. Hovedarbeidsoppgavene består av arbeidsrettet oppfølging av sykmeldte på sykepenger eller arbeidsavklaringspenger som har som mål å beholde sitt arbeid. Vikariatet vil gjelder foreløpig til 31.12.26, med mulighet for forlengelse.  

Er du en person som identifiserer deg med Navs samfunnsoppdrag, er fleksibel og synes det er spennende med ulike utfordringer, da vil vi gjerne ha deg med på laget!

Kvalifikasjoner:

Kvalifikasjonskrav

  • 3-årig bachelor innen helse- og sosialfag, velferdsfag, psykologi eller pedagogisk utdanning, annen 3-årig bachelor kan likestilles dersom søker har relevant arbeidserfaring
  • Veiledningskompetanse, og relevant erfaring fra veiledning og brukeroppfølging
  • Gode kommunikasjonsevner i både muntlig og skriftlig norsk

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Forvaltningspraksis og lovanvendelse
  • Erfaring fra møteledelse og tverrfaglig samarbeid 
  • God forståelse for hvordan personers livssituasjon kan påvirke helse og arbeidsevne 

Personlige egenskaper:

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt, og vi ser særlig etter følgende egenskaper:

  • Fleksibel 
  • Strukturert og systematisk 
  • God evne til selvledelse og dele kompetanse
  • God til å se helhet og sammenhenger 
  • Godt humør og en positiv bidragsyter i et helsefremmende arbeidsmiljø

Vi tilbyr:

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø med gode kollegaer, preget av stor innsats og høy kompetanse
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Lønn og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler
  • Fleksibel arbeidstid
  • Offentlig pensjonsordning

Annet:

  • Elektronisk søknad og CV registreres via våre nettsider
  • Attester og vitnemål lastes opp i webcruiter
  • Søkere gjøres oppmerksom på at i henhold til offentlighetslova § 25 kan opplysninger om dem bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten
  • Før ansettelse i Elverum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
 

  • Company
    Elverum kommune
  • Application deadline
    13.11.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2406, ELVERUM
    ELVERUM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6448206
  • Look here for other jobs from Elverum kommune