Company
Bergen kommuneApplication deadline
12.05.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5719939Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 27.04.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bergen kommune
Veileder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Ny Sjanse, kvalifiseringssenter for innvandrere er lagt til NAV Bergenhus, men er et byomfattende tiltak.
Vi søker etter en faglig dyktig og engasjert veileder til Jobbsjansenteamet. Jobbsjansen er en ordning finansiert av IMDi, se: https://www.imdi.no/tilskudd/jobbsjansen/ Jobbsjansen i Bergen er et byomfattende prosjekt tilknyttet kvalifiseringssenteret Ny sjanse. Ny sjanse er en stor avdeling med over 20 ansatte og har gjennom mange år bygget opp god kompetanse innenfor arbeidsrettet oppfølging spesielt tilpasset innvandrere. Jobbsjansen er en viktig del av fagmiljøet med sine 4 ansatte.
Som veileder i Jobbsjansen vil du arbeide i et sterkt faglig team med stort engasjement for å oppnå gode resultater. Stillingen er ledig fra 01.08.2024
For mer info: https://www.bergen.kommune.no/omkommunen/avdelinger/ny-sjanse-kvalifiseringssenter-for-innvandrere
Kvalifiseringssenteret har gode lokaler i Nygårdsgaten 6
Kvalifikasjoner:
- 3-åring bachelor i sosialt arbeid eller annen relevant 3-årig høgskole/ universitetsutdanning
- Erfaring med prosjektarbeid, formidling - og utviklingsarbeid
- Krav om inngående kjennskap til målgruppen innvandrerkvinner
- Krav om lang arbeidserfaring fra arbeidsrettet oppfølging
- Krav om god kunnskap om arbeidsmarkedet og utdanningssystem
- Krav om arbeidserfaring fra NAV og inngående kjennskap til virkemidler og fagsystemer
- God kjennskap til SE-metodikk
- Erfaring med undervisning, veiledning og oppfølging av voksne
- God kjennskap til frivillige tiltak som målgruppen kan ha utbytte av
Personlige egenskaper:
- Entusiastisk, initiativrik og modig
- Selvstendig, løsningsorientert og fleksibel
- God relasjons- og nettverksbygger
- Strukturert og resultatsorientert
Vi tilbyr:
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver.
- Engasjerte medarbeidere.
- Et trivelig og travelt arbeidsmiljø med god faglig kompetanse.
- Det vil bli gitt veiledning og opplæring til stillingen.
- Lønn etter tariff.
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
- En arbeidsplass som er en IA bedrift (inkluderende arbeidsliv)
- Ordning for fleksibel arbeidstid
Company
Bergen kommuneApplication deadline
12.05.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5719939Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 27.04.2024