• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    12.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5719939
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Veileder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ny Sjanse, kvalifiseringssenter for innvandrere er lagt til NAV Bergenhus, men er et byomfattende tiltak.

Vi søker etter en faglig dyktig og engasjert veileder til Jobbsjansenteamet. Jobbsjansen er en ordning finansiert av IMDi, se: https://www.imdi.no/tilskudd/jobbsjansen/ Jobbsjansen i Bergen er et byomfattende prosjekt tilknyttet kvalifiseringssenteret Ny sjanse. Ny sjanse er en stor avdeling med over 20 ansatte og har gjennom mange år bygget opp god kompetanse innenfor arbeidsrettet oppfølging spesielt tilpasset innvandrere. Jobbsjansen er en viktig del av fagmiljøet med sine 4 ansatte.

Som veileder i Jobbsjansen vil du arbeide i et sterkt faglig team med stort engasjement for å oppnå gode resultater. Stillingen er ledig fra 01.08.2024

 
For mer info: https://www.bergen.kommune.no/omkommunen/avdelinger/ny-sjanse-kvalifiseringssenter-for-innvandrere

Kvalifiseringssenteret har gode lokaler i Nygårdsgaten 6
 

Kvalifikasjoner:

  • 3-åring bachelor i sosialt arbeid eller annen relevant 3-årig høgskole/ universitetsutdanning
  • Erfaring med prosjektarbeid, formidling - og utviklingsarbeid
  • Krav om inngående kjennskap til målgruppen innvandrerkvinner
  • Krav om lang arbeidserfaring fra arbeidsrettet oppfølging
  • Krav om god kunnskap om arbeidsmarkedet og utdanningssystem
  • Krav om arbeidserfaring fra NAV og inngående kjennskap til virkemidler og fagsystemer
  • God kjennskap til SE-metodikk
  • Erfaring med undervisning, veiledning og oppfølging av voksne
  • God kjennskap til frivillige tiltak som målgruppen kan ha utbytte av

Personlige egenskaper:

  • Entusiastisk, initiativrik og modig
  • Selvstendig, løsningsorientert og fleksibel
  • God relasjons- og nettverksbygger
  • Strukturert og resultatsorientert

Vi tilbyr:

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver.
  • Engasjerte medarbeidere.
  • Et trivelig og travelt arbeidsmiljø med god faglig kompetanse.
  • Det vil bli gitt veiledning og opplæring til stillingen.
  • Lønn etter tariff.
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
  • En arbeidsplass som er en IA bedrift (inkluderende arbeidsliv)
  • Ordning for fleksibel arbeidstid
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    12.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5719939
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune