• Företag
    Gol kommune
  • Ansökningstiden
    19.12.2021
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    , Gol
    GOL
    search.country.NORGE
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4248677
  • Se här för andra jobb från Gol kommune
  • Uppdaterad 01.12.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Gol kommune

Vegleiar, team oppfølging vaksen

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV leverer arbeids- og velferdstenester til Noreg sin befolkning og har 19 000 medarbeidarar fordelt over heile landet. NAV skal gi menneske moglegheiter, og vårt hovudmål er å få fleire i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønskjer meiningsfulle og varierte arbeidsoppgåver

Vi ønskjer ein arbeidsplass prega av mangfald, og oppfordrar alle kvalifiserte kandidatar til å søkje jobb hjå oss. NAV er IA-verksemd og vi legg vekt på å leggje til rette arbeidsforholda dersom du har behov for dette.

NAV Hallingdal blei etablert 1. juni 2019 og har 35 tilsette. Hallingdal har ca. 20 500 innbyggarar og er Noregs største reiselivsregion. Hallingdal består av dei seks kommunane Flå, Gol, Hemsedal, Hol, Nesbyen og Ål. Hovudkontoret ligger på Gol. NAV Hallingdal møter brukarar og samarbeidspartnarar i alle seks kommunane. Kontoret er organisert i fire team: Oppfølging vaksen, service og marknad, sosial med oppfølging og ungdomsteam.

NAV Hallingdal
Vegleiar, team oppfølging vaksen

Vi har ledig ein stilling – 100 % fast stilling

Arbeidsoppgåver:
• Tett brukarkontakt med rettleiing, motivering og oppfølging gjennom fysisk oppmøte, telefon, digitale møter og digital aktivitetsplan.
• Vurdering av tiltak og verkemiddel for å avklare arbeidsevne og kome i arbeid.
• Kontakt og samarbeid med fastlegar, behandlarar, arbeidsgjevarar, tiltaksarrangørar og andre aktuelle interne og eksterne samarbeidspartnarar.
• Handtering og oppfølging av eigen portefølje i NAV sine fagsystem
• Saksbehandling etter folketrygdlova og arbeidsmarknadslova
• Samarbeid med andre i teamet der ein deler kunnskap og erfaring og samarbeider om oppgåveløysing og felles forståing.
• Noko reiseverksemd må reknast med

Endring av arbeidsoppgåver må reknast med etter kontoret sitt behov.

Kvalifikasjonar:
• Minimum 3-årig bachelorutdanning frå universitet eller høgskule, fortrinnsvis i sosialfagleg, samfunnsfagleg, helsefagleg eller jus fagleg retning. Lang og relevant erfaring kan i særlege tilfelle kompensere for deler av utdanningskravet.
• God kunnskap om arbeidsmarknad og forståing av arbeids- og velferdspolitikken
• God forvaltningsrettsleg forståing og gode analytiske eigenskapar
• God rettleiings- og relasjonskompetanse
• Spesielt gode skriftlege og munnlege eigenskapar innan kommunikasjon
• Evne til å setje seg inn i nye IKT-verktøy og erfaring frå digitale plattformer

Personlege eigenskapar:
• Har evne til å bidra til nytenking og utvikling
• Ønskje om å oppnå gode resultat
• Engasjert og initiativrik
• Har evne til å være fleksibel og å stå i kontinuerleg omstilling
• Har evne til å jobbe planmessig, strukturert og målretta over tid både på eigenhand og i team
• Er god på nettverksbygging og har evne til å byggje gode relasjonar
• Har evne til å handtere høgt arbeidstempo og det uforutsette
• Personleg eignaheit blir tillagt stor vekt

Vi tilbyr:
• Spanande og meiningsfylte arbeidsoppgåver innafor eit viktig samfunnsområde
• Eit utviklande miljø for å skape dei beste tenestene for innbyggjarane i Hallingdal
• Aktive og engasjerte kollegaer
• Et godt og inkluderande arbeidsmiljø
• Pensjonsordning i KLP
• Løn etter avtale og ansiennitet

Anna:
• Godkjende kopiar av vitnemål og attestar må takast med ved eventuelt intervju. Ansiennitet blir rekna ut i frå desse.
• I skjemaet er det mogleg å krysse av for at søknaden ikkje skal bli offentleggjort. dersom du ynskjer at søknaden ikkje skal bli offentleggjort må du grunngje dette. Vi gjør oppmerksam på at opplysningar om søkarane likevel kan bli offentleggjorde, jamfør offentleglova § 25. Du vil da bli varsla om dette på førehand slik at du har moglegheit til å trekkje søknaden

Send søknad:
• Vi ber om at elektronisk søknadsskjema blir nytta. Trykk på den grøne knappen oppe til høgre: Send søknad, godta personvernvilkåra og trykk Neste (du treng ikkje å opprette brukar først).
• Alle søkjarar vil få kvittering på at søknaden er motteken dersom de har fylt ut rett e-postadresse i søknaden.

 

  • Företag
    Gol kommune
  • Ansökningstiden
    19.12.2021
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    , Gol
    GOL
    search.country.NORGE
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4248677
  • Se här för andra jobb från Gol kommune
  • Uppdaterad 01.12.2021