Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
07.12.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6466902Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Vedlikeholdsplanlegger
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi styrker vår satsing på vedlikehold og i en nyopprettet stilling så søker vi en strukturert og løsningsorientert vedlikeholdsplanlegger som vil ha en nøkkelrolle i å sikre driftssikre og kostnadseffektive formålsbygg i Sandnes kommune.
Sandnes kommune har en av distriktets største eiendomsporteføljer bestående av blant annet barnehager, skoler, kontorbygg, boliger, idrettshaller og sykehjem. Vi ønsker en som kan bidra med forvaltning av disse verdiene fremover.
Sandnes Eiendom - Forvaltning har det overordnende ansvaret og myndighet for forvaltning, planlegging av drift, bestille vedlikehold og sørge for å utvikle kommunens byggportefølje.
Du blir en del av et fagmiljø som jobber med å utvikle og følge opp vedlikeholdsstrategier for skoler, barnehager, helsebygg og andre kommunale bygg.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen bygg, eiendomsforvaltning eller tekniske fag bachelor/ingeniør, eventuelt teknisk fagskole med lang erfaring og fagbrev kan vurderes.
- Erfaring med vedlikeholdsplanlegging, drift eller prosjektarbeid innen bygg helst tverrfaglig
- Innsikt standardene som benyttes i faget, NS 3424 - Tilstandsanalyser, NS3451 Bygningsdelstabellen og NS 3454 Livssykluskostnader
- God forståelse for bygningsforvaltning
- Gode kommunikasjonsevner og evne til å samarbeide på tvers av fagområder
- Søker må ha bilsertifikat klasse B for stillingen
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
- God kompetanse innen IT og kan bidra til å se mulighetene KI kan hjelpe oss med
Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).
Personlige egenskaper:
- Strukturert og analytisk med evne til å se helheten for hele porteføljen av bygg får å sikre riktig ressursbruk
- Løsningsorientert, initiativrik og selvgående med at du tar eierskap til prosessen og bruk av IT-verktøy
- Interessert i digitalisering, kunstig intelligens og automatisering av prosesser
- God skriftlig fremstilling og formulering er viktig
- Være en god kollega ved å bidra med din kunnskap i teamet med hensyn nødvendighet og prioritering av tiltak
- Trives både med selvstendige arbeidsoppgaver og teamarbeid
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- En spennende og samfunnsnyttig stilling med stor påvirkningskraft
- Et godt arbeidsmiljø med dyktige kolleger i et tverrfaglig miljø
- Mulighet for kompetanseutvikling.
- Kontorlokaler i sentrum av Sandnes med gode kollektivtilbud
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
07.12.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6466902Se her for andre jobber fra Sandnes kommune