• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0180, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4954561
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 13.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Tre arkivarer

Offentlig forvaltning

Vil du jobbe i et stort arkiv med høyt kvalifiserte kollegaer?
Vil du delta i en spennende digital utvikling innen arkiv?
Benytt denne sjansen og søk jobb hos oss!

Dokumentsenteret består av 22 ansatte som er delt i 2 enheter.

Plan- og bygningsetaten har elektronisk arkiv og saksbehandling, og satser videre på nye spennende digitale løsninger. Etaten legger stor vekt på innsynsløsninger og selvbetjening for våre brukere. På etatens saksinnsyn på internett publiseres daglig nye saker og digitaliserte analoge arkiv. Dokumentsenteret er en viktig bidragsyter i denne tjenesten.  Etaten har også startet forberedelser til overgang til nytt saks- og arkivsystem. 

Arbeidsoppgaver:

  • Oppgaver i den daglige driften, som håndtering av etatens digitale løsninger for mottak og utsendelse av post, publisering på Saksinnsyn og eInnsyn
  • Støtte til saksbehandlere
  • Bidra i kompetanseutvikling og utvikling av gode faglige prosesser i avdelingen

Kvalifikasjoner:

  • Du bør ha relevant utdanning fra høgskole eller universitet, eksempelvis arkiv/bibliotek
  • Du bør ha arkiverfaring fra kommunal/statlig forvaltning med elektronisk arkiv og digitalisering
  • Du må ha meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du bør ha kunnskap om offentlighetsloven, forvaltningsloven og gjeldende regelverk for arkiv
  • Du må ha god kompetanse på bruk av IKT-verktøy
  • Søker med god og relevant realkompetanse og erfaring, som ikke fullt ut oppfyller de formelle kravene til utdanning, kan bli vurdert som kvalifisert søker

Personlige egenskaper:

  • Du jobber selvstendig, er strukturert, nøyaktig og håndterer et høyt tempo
  • Du er analytisk, ser helhet og har god gjennomføringsevne
  • Du jobber langsiktig
  • Du kommuniserer godt, både skriftlig og muntlig
  • Du er løsningsorientert og fleksibel, endringsvillig og åpen for nye måter å jobbe på
  • Du liker å jobbe sammen med andre
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • En jobb i et av Norges største fagmiljøer innen dokumentforvaltning
  • Engasjerte og profesjonelle kollegaer i et godt arbeidsmiljø
  • Gode ordninger for pensjon, lån og forsikring
  • Fleksitid og 7,5 timers arbeidsdag
  • Et godt og innholdsrikt nyansattprogram
  • En arbeidsplass i lyse lokaler sentralt i Oslo
  • Etaten har firmahytte til utleie
  • Treningsmuligheter i arbeidstiden
  • Lønn etter lønnstrinn 32-37 som tilsvarer fra kr 516 400 til kr 561 600 per år
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0180, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4954561
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 13.01.2023