• Company
    Oslo kommune
  • Application deadline
    05.04.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    0580, OSLO
    OSLO
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5095490
  • Look here for other jobs from Oslo kommune
  • Updated 27.03.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Oslo kommune

Tilkallingsvikar til resepsjon - merkantil konsulent

Offentlig forvaltning

Majorstuhjemmet søker etter en serviceinnstilt tilkallingsvikar til resepsjonen.

Du vil være vårt ansikt utad og hovedoppgaven vil være å betjene sykehjemmets resepsjon for beboere, pårørende, ansatte og andre besøkende. Det vil også tillegges noe forefallende kontoroppgaver til stillingen.
Vi vil ha behov for deg i ferieavvikling og en til to dager i uken.

Stillingen kan være fin å kombinere med studier.

Majorstuhjemmet er et sykehjem som nylig har flyttet driften midlertidig til Økern i påvente av at det skal bygges et nytt og moderne sykehjem på Majorstua. Det nye sykehjemmet på Majorstua vil fremstå som et sykehjem for fremtiden med fokus på velferdsteknologi og et godt bo- og arbeidsmiljø. Fokuset vil være å skape best mulig livskvalitet for beboerne, der sykehjemmet ikke kun skal fungere som en institusjon, men først og fremst være et hjem for beboerne. Begge lokasjoner har kort vei til kollektiv transport som buss og t-bane.

Sykehjemmet har 5 somatiske avdelinger og 1 skjermet avdeling for personer med demens. Totalt 132 beboere.
Vi er opptatt av at våre beboere skal ha en meningsfull hverdag og gjennom fokus på bedre hverdagsliv har vi som mål at hver dag teller. Vi har høy kvalitet på pleie- og omsorgstjenester.   

Er dette noe for deg så send oss en søknad og fortell oss litt om deg selv og hvorfor du ønsker være tilkallingsvikar hos oss. 

Kvalifikasjoner:

  • Praksis fra resepsjon/kontor er ønskelig.
  • 1-årig kontorfaglig utdanning, men merkantil erfaring kan erstatte utdanning.
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne, samt gode kommunikasjonsferdigheter.
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig tilsvarende høyere nivå (Bergenstesten) C1.
  • Må kunne beherske de vanligste IKT-verktøy Office; Word/excel, internett/intranett, e-post.
  • Ønskelig at det beherskes vårt økonomi- og regnskapssystem Agresso, men kan læres hos oss.

Personlige egenskaper:

  • Positiv og serviceinnstilt
  • Gode kommunikasjons og samarbeidsevner
  • Sette seg raskt inn i oppgaver
  • Tilpasningsdyktig og løsningsorientert
  • Omgjengelig
  • Nøyaktig og med god ordenssans
  • Godt humør
  • Høy arbeidskapasitet i hektiske perioder
  • Høy gjennomføringsevne
  • Må kunne beherske norsk godt både skriftlig og muntlig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

Engasjerte og dyktige kollegaer som ønsker å få til noe sammen
Inkluderende og raust arbeidsmiljø.  

  • Company
    Oslo kommune
  • Application deadline
    05.04.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    0580, OSLO
    OSLO
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5095490
  • Look here for other jobs from Oslo kommune
  • Updated 27.03.2023