Company
Oslo kommuneApplication deadline
09.02.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
0160, OSLO
OSLO
Number of positions
1Career-kode
4972995Look here for other jobs from Oslo kommune
- Updated 25.01.2023
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Oslo kommune
Teamleder teknisk drift
Offentlig forvaltning
Driftsavdelingen i Rådhusets forvaltningstjeneste har et eget team med driftsteknikere som ivaretar daglig drift i Oslo rådhus. Teamet ivaretar løpende driftsoppgaver og rutinemessige vedlikeholdsoppgaver i Rådhuset og andre arealer som inngår i teamets portefølje. Enhetens leveranser skal være preget av kvalitet og riktig service for å ivareta bygningen, brukere og gjester. Team teknisk drift består i dag av 6 fast ansatte driftsteknikere. Teamleder rapporterer til Driftssjef.
Vi søker deg som har erfaring med aktiv arbeidsledelse og personalledelse. Du har teknisk kompetanse og forståelse samt entusiasme og drivkraft til å lede og utvikle vårt tekniske team. Du trives i en hektisk hverdag med håndtering av planlagte og akutte oppgaver. Du kan veilede, motivere og utvikle medarbeidere, samt jobbe for å skape et godt arbeidsmiljø. Du vil få varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i Oslo kommunes viktigste symbolbygg.
Arbeidsoppgaver:
- Personalansvar for teknisk team
- Daglig arbeidsledelse
- Prioritering, fordeling og oppfølging av rutinemessige vedlikeholdsoppgaver og løpende driftsoppgaver
- Bestilling av varer, utstyr og tjenester for daglig drift
- Informasjon og kommunikasjon med brukere
- Ansvar for at teamet jobber aktivt i etatens FDV-system
- Ansvar for at teamet arbeider på en velorganisert og effektiv måte med fastsatte rutiner
- Ansvar for opplæring og videreutvikling av teamets faglige kvalitet
Kvalifikasjoner:
- Bachelor i relevante ingeniørfag (VVS, elektro, bygg). Utdanningskravet kan fravikes ved relevant teknisk utdannelse fra teknisk fagskole eller fagbrev samt lang erfaring fra arbeidsområdet.
- Erfaring med personal- og arbeidsledelse
- Relevant erfaring innen drift av bygg og tekniske installasjoner
- Erfaring med arbeid i FDV-system
- Kjennskap til offentlige anskaffelser er en fordel
- God kompetanse innen bruk av IKT som arbeidsverktøy.
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Tydelig, trygg og inkluderende som leder
- Trives med å jobbe selvstendig, men også kunne jobbe i team.
- Engasjert, profesjonell og serviceorientert i omgang med medarbeidere og brukere.
- Strukturert, løsningsorientert og målrettet
- Gode samarbeidsevner
- Fleksibel
- Imøtekommende med godt humør
Vi tilbyr:
- En spennende arbeidsplass med viktige og utfordrende oppgaver
- Et hyggelig arbeidsmiljø
- Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger
- Avtale om inkluderende arbeidsliv (IA)
- Stillingen avlønnes i lønnstrinn 48 (kr. 685 600,-).
Company
Oslo kommuneApplication deadline
09.02.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
0160, OSLO
OSLO
Number of positions
1Career-kode
4972995Look here for other jobs from Oslo kommune
- Updated 25.01.2023