• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    09.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0160, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4972995
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 25.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Teamleder teknisk drift

Offentlig forvaltning

Driftsavdelingen i Rådhusets forvaltningstjeneste har et eget team med driftsteknikere som ivaretar daglig drift i Oslo rådhus. Teamet ivaretar løpende driftsoppgaver og rutinemessige vedlikeholdsoppgaver i Rådhuset og andre arealer som inngår i teamets portefølje. Enhetens leveranser skal være preget av kvalitet og riktig service for å ivareta bygningen, brukere og gjester. Team teknisk drift består i dag av 6 fast ansatte driftsteknikere. Teamleder rapporterer til Driftssjef.

Vi søker deg som har erfaring med aktiv arbeidsledelse og personalledelse. Du har teknisk kompetanse og forståelse samt entusiasme og drivkraft til å lede og utvikle vårt tekniske team. Du trives i en hektisk hverdag med håndtering av planlagte og akutte oppgaver. Du kan veilede, motivere og utvikle medarbeidere, samt jobbe for å skape et godt arbeidsmiljø. Du vil få varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i Oslo kommunes viktigste symbolbygg.

Arbeidsoppgaver:

  • Personalansvar for teknisk team
  • Daglig arbeidsledelse
  • Prioritering, fordeling og oppfølging av rutinemessige vedlikeholdsoppgaver og løpende driftsoppgaver
  • Bestilling av varer, utstyr og tjenester for daglig drift
  • Informasjon og kommunikasjon med brukere
  • Ansvar for at teamet jobber aktivt i etatens FDV-system
  • Ansvar for at teamet arbeider på en velorganisert og effektiv måte med fastsatte rutiner
  • Ansvar for opplæring og videreutvikling av teamets faglige kvalitet

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i relevante ingeniørfag (VVS, elektro, bygg). Utdanningskravet kan fravikes ved relevant teknisk utdannelse fra teknisk fagskole eller fagbrev samt lang erfaring fra arbeidsområdet.
  • Erfaring med personal- og arbeidsledelse
  • Relevant erfaring innen drift av bygg og tekniske installasjoner
  • Erfaring med arbeid i FDV-system
  • Kjennskap til offentlige anskaffelser er en fordel
  • God kompetanse innen bruk av IKT som arbeidsverktøy.
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Tydelig, trygg og inkluderende som leder
  • Trives med å jobbe selvstendig, men også kunne jobbe i team.
  • Engasjert, profesjonell og serviceorientert i omgang med medarbeidere og brukere.
  • Strukturert, løsningsorientert og målrettet
  • Gode samarbeidsevner
  • Fleksibel
  • Imøtekommende med godt humør

Vi tilbyr:

  • En spennende arbeidsplass med viktige og utfordrende oppgaver
  • Et hyggelig arbeidsmiljø
  • Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger
  • Avtale om inkluderende arbeidsliv (IA)
  • Stillingen avlønnes i lønnstrinn 48 (kr. 685 600,-).
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    09.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0160, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4972995
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 25.01.2023