Företag
Lillehammer kommuneAnsökningstiden
01.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5191355Se här för andra jobb från Lillehammer kommune
- Uppdaterad 13.05.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Lillehammer kommune
Teamleder, Oppfølgingsteamet
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker etter en engasjert og målbevisst teamleder til 100% fast stilling i Oppfølgingsteamet. Som teamleder vil du samarbeide tett med avdelingsleder, støttefunksjoner og ansatte i avdelingen for å sikre forsvarlige helsetjenester til målgruppen. Stillingen inngår ikke i den kliniske virksomheten med daglig pasientoppfølging, og du vil være stedfortreder ved leders fravær.
Oppfølgingsteamets målgruppe er personer over 18 år med langvarige og sammensatte lidelser, psykiske og/eller rusrelaterte lidelser. Oppfølgingen gis som samtaler, kurs, gruppetilbud, aktivitetsrettede tiltak og lavterskeltilbud. Hovedfokuset er å forhindre tilleggsproblemer og å fremme den enkeltes vei mot bedring og mestring av egen livssituasjon. Avdelingen har ansvar for lavterskeltilbudet i Gamlevegen 101, medisinutlevering og tvangstiltak overfor rusmiddelavhengige (helse-og omsorgstjenesteloven kapittel 10)
Tjenesteområdet har 3 avdelinger: Rask psykisk helsehjelp, Psykisk helse og rusteam og Oppfølgingsteamet. Disse er oppbygd etter hovedforløpstanken fra veilederen «sammen om mestring» fra Helsedirektoratet. Alle avdelinger jobber med å implementere Feedbackinformerte tjenester (FIT), og er opptatt av recovery og brukermedvirkning. I tillegg er vi tilknyttet jobbspesialister (IPS) fra NAV, og FACT-Team Sør-Gudbrandsdal.
Kvalifikasjoner:
- Bachelor- eller mastergrad innen feltet helse- og omsorg og/eller organisasjon og ledelse
- Videreutdanning og/eller relevant erfaring innen fagområdet psykisk helse og rus kan være en fordel
- Erfaring fra systemer som GAT, Gerica eller tilsvarende fagsystemer kan være en fordel
- Erfaring med utviklingsarbeid og ledelse er ønskelig
- Fordel med førerkort klasse B
- Politiattest må fremlegges ved ansettelse
Personlige egenskaper:
- Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
- Du har pågangsmot og fleksibilitet, engasjement og god samarbeidsevne
- Du må like å jobbe tett opp mot andre faggrupper, og du må samtidig kunne arbeide selvstendig
- Evne til å jobbe systematisk og løsningsfokusert over tid
- Positiv innstilling til utfordrende arbeidsoppgaver
- På grunn av sammensetningen i personalgruppen oppfordres spesielt menn til å søke
Vi tilbyr:
- Spennende arbeidsoppgaver og stor grad av på medvirkning i å utforme fremtidens tjenestetilbud til målgruppen
- Et godt tverrfaglig miljø med engasjerte medarbeidere både i avdeling og i tjenesteområdet.
- Et arbeidsmiljø med mye humor og fokus på arbeidsglede
- Dagtid med fleksibel arbeidstid
- Lønn i henhold til kommunens lønnsregulativ ut i fra utdanning/kompetanse og ansiennitet
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Företag
Lillehammer kommuneAnsökningstiden
01.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5191355Se här för andra jobb från Lillehammer kommune
- Uppdaterad 13.05.2023