• Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    01.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5191355
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 13.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillehammer kommune

Teamleder, Oppfølgingsteamet

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker etter en engasjert og målbevisst teamleder til 100% fast stilling i Oppfølgingsteamet. Som teamleder vil du samarbeide tett med avdelingsleder, støttefunksjoner og ansatte i avdelingen for å sikre forsvarlige helsetjenester til målgruppen. Stillingen inngår ikke i den kliniske virksomheten med daglig pasientoppfølging, og du vil være stedfortreder ved leders fravær. 

Oppfølgingsteamets målgruppe er personer over 18 år med langvarige og sammensatte lidelser, psykiske og/eller rusrelaterte lidelser. Oppfølgingen gis som samtaler, kurs, gruppetilbud, aktivitetsrettede tiltak og lavterskeltilbud. Hovedfokuset er å forhindre tilleggsproblemer og å fremme den enkeltes vei mot bedring og mestring av egen livssituasjon. Avdelingen har ansvar for lavterskeltilbudet i Gamlevegen 101, medisinutlevering og tvangstiltak overfor rusmiddelavhengige (helse-og omsorgstjenesteloven kapittel 10)

Tjenesteområdet har 3 avdelinger: Rask psykisk helsehjelp, Psykisk helse og rusteam og Oppfølgingsteamet. Disse er oppbygd etter hovedforløpstanken fra veilederen «sammen om mestring» fra Helsedirektoratet. Alle avdelinger jobber med å implementere Feedbackinformerte tjenester (FIT), og er opptatt av recovery og brukermedvirkning. I tillegg er vi tilknyttet jobbspesialister (IPS) fra NAV, og  FACT-Team Sør-Gudbrandsdal. 

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor- eller mastergrad innen feltet helse- og omsorg og/eller organisasjon og ledelse 
  • Videreutdanning og/eller relevant erfaring innen fagområdet psykisk helse og rus kan være en fordel
  • Erfaring fra systemer som GAT, Gerica eller tilsvarende fagsystemer kan være en fordel
  • Erfaring med utviklingsarbeid og ledelse er ønskelig 
  • Fordel med førerkort klasse B
  • Politiattest må fremlegges ved ansettelse

Personlige egenskaper:

  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
  • Du har pågangsmot og fleksibilitet, engasjement og god samarbeidsevne
  • Du må like å jobbe tett opp mot andre faggrupper, og du må samtidig kunne arbeide selvstendig
  • Evne til å jobbe systematisk og løsningsfokusert over tid
  • Positiv innstilling til utfordrende arbeidsoppgaver
  • På grunn av sammensetningen i personalgruppen oppfordres spesielt menn til å søke

Vi tilbyr:

  • Spennende arbeidsoppgaver og stor grad av på medvirkning i å utforme fremtidens tjenestetilbud til målgruppen
  • Et godt tverrfaglig miljø med engasjerte medarbeidere både i avdeling og i tjenesteområdet.
  • Et arbeidsmiljø med mye humor og fokus på arbeidsglede
  • Dagtid med fleksibel arbeidstid
  • Lønn i henhold til kommunens lønnsregulativ ut i fra utdanning/kompetanse og ansiennitet
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
 

  • Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    01.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5191355
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 13.05.2023