Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
15.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5863189Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 31.08.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Oslo kommune
Teamkoordinator
Offentlig forvaltning
NAV Bjerke er et markant NAV-kontor i NAV Oslo, som stadig søker etter nye og bedre veier mot gode løsninger for innbyggerne og mot mer bærekraftig velferd. Vi er opptatt av at innbyggerne skal være reelle hovedaktører i saken sin og vi har et oppriktig ønske om å støtte og inspirere alle som kan og vil ut i jobb. Vi er et kontor i Groruddalen, med om lag 130 medarbeidere.
Delbydel Ulven, der NAV Bjerke ligger, er et av de mest ambisiøse byutviklingsprosjektene i Oslo, med alt dette innebærer av endringer i demografisk sammensetting. Vi trives med endring og er en kunnskapsdrevet arbeidsplass. Vi søker nå etter en ny og sentral kollega som er motivert for å styrke oss som et faglig- og kollegialt miljø.
Vi har ledig fast stilling som teamkoordinator og ønsker å finne en person som vet at det er muligheter for alle i det norske samfunnet og i arbeidslivet. Vi er på utkikk etter deg som er i stand til å skape og utvikle disse mulighetene der du måtte se at de ikke er gode nok i dag.
Er dette deg? Les videre:
Du vil være koordinator for et team bestående av 6 medarbeidere, inkludert deg selv. Som teamkoordinator vil du, i tett dialog med avdelingslederen, ha ansvar for å sette agenda for teamet ditt, slik at personene i våre porteføljer får de beste tjenestene de kan få. Du vil være en faglig premissleverandør og en kollegene dine kan se til for råd, veiledning og drøfting. Teamkoordinator er avdelingslederens høyre hånd i teamet. Dette betyr at du får anledning til åta del i det strategiske arbeidet, både i eget team og avdeling og på NAV Bjerke som en helhet. Du vil ha ansvar for å sikre en sømløs flyt av saksbehandlingen av søknader om økonomisk sosialhjelp og for å sikre at folk som følges opp av teamet ditt får muligheter for arbeid og mestring, uavhengig av hvorvidt de mottar eller har søkt om økonomiske ytelser.
Kvalifikasjoner:
Du må ha:
- minimum 3-årig utdanning fra høyskole eller universitet innenfor sosial, helsefaglig eller annen relevant kompetanse. Dokumentert erfaring kan i særskilte tilfeller kompensere for manglende utdanning
- erfaring innen saksbehandling og lovanvendelse
- erfaring innen administrativ og faglig lederstøtte
- erfaring i å drive faglig veiledning og opplæring
- meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Det er en fordel om du også har:
- erfaring innen vedtaksgodkjenning
- erfaring fra tilsvarende rolle og arbeid ved NAV-kontor i Oslo
- erfaring innen karriereveiledningskompetanse, erfaring med jobbskaping og markedsarbeid
Personlige egenskaper:
- du er endringsvillig, engasjert og resultatorientert
- du må ha evnen til å tenke kreativt og nyskapende
- du har evnen til å inspirere og motivere, og ser muligheter fremfor begrensinger
- du jobber målrettet og trives i en hektisk hverdag
- du må arbeide systematisk og helhetlig og kunne prioritere mellom ulike arbeidsoppgaver
- motivasjon for stillingens arbeidsoppgaver samt personlig egnethet for å løse disse vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Lønnsplassering i lønnstrinn 44 i Oslo kommunes regulativ, årslønn kr 697 400,- pr år.
- Meningsfylte og selvstendige arbeidsoppgaver i en organisasjon med svært viktige samfunnsoppdrag
- Et trivelig arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter
- Fleksibel arbeidstid
- Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring
Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
15.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5863189Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 31.08.2024