• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    23.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4921273
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 30.12.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleiere søkes til kjekt sykehjem!

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker etter deg som er fleksibel og klarer å ha mange baller i luften, samtidig som du er omsorgsfull og trygg i samarbeid med pasientene våre, deres pårørende og dine kollegaer. Er dette deg? Søk på stilling hos oss!

Rovik sykehjem har 3 sykehjemsavdelinger, en somatisk avdeling, en demensavdeling og en skjermet avdeling. I tillegg har vi et tilhørende bokollektiv for beboere som har demensdiagnoser, totalt har vi 70 beboere som vi har ansvar for på huset.

Vi har ledige stillinger på Blå avdeling (skjermet)  en 100% fast stilling og et svangerskaps vikariat 100% stilling. 

Vi har ledig stilling på Rød avdeling (somatisk) en 100% fast stilling. 

Vi har i tillegg ledig svangerskapsvikariat på Bokollektivet, 100% stilling - i begge vikariatene er det stor mulighet for fast ansettelser. 

Vi jobber med å innføre sykepleierteam på sykehjemmet med oppstart allerede til sommeren og med å søke på stilling hos oss så får du mulighet til å jobbe i stabilt team med sykepleiere med stor faglig kompetanse.

I alle stillingene vil vi legge til rette for god og forsvarlig opplæring, både i avdelingene og i sykepleierteamet.

Arbeidsoppgaver:

  • Sykepleiefaglig ansvar i avdelingen.
  • Utføre nødvendige sykepleietiltak og prosedyrer.
  • Veiledning og undervisning av pasienter, pårørende, kollegaer og studenter/elever.
  • Ansvar for at pasientene våre får nødvendig medisinsk behandling.
  • Sikre dokumentasjon iht. lovverk og interne rutiner

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier.
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum tilsvarende nivå B2).
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse
  • Vi oppfordrer også vernepleier til å søke, for rett kandidat finnes det kanskje muligheter.

Personlige egenskaper:

  • Du er faglig engasjert.
  • Du bidrar positivt inn i arbeidsmiljøet vårt.
  • Du har pasienten i fokus og arbeider for aktiv brukermedvirkning
  • Du er løsningsorientert og har gode evner for samarbeid med andre rundt deg. 
  • Personlig egenhet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Dag/aften turnus med arbeid hver 3.helg.
  • God, trygg og forsvarlig opplæring.
  • Gode muligheter for faglig utvikling.
  • Mange hyggelige medarbeidere og kolleger.
  • Stillingen lønnes etter gjeldende tariffavtale og lokal lønnsstige for sykepleier.
  • Vi kan vurdere å legge til rette for lavere/høyere stillingsstørrelse, om dette er ønskelig. 
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    23.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4921273
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 30.12.2022