Company
Kristiansund kommuneApplication deadline
28.10.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
6509, KRISTIANSUND N
KRISTIANSUND
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6431253Look here for other jobs from Kristiansund kommune
Kristiansund kommune
Sykepleier - vikariat ved Bryggen medisinske senter
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi har nå ledig et vikariat i 100 % stilling som sykepleier ved Bryggen medisinske senter. Stillingen har oppstart 16.03.26 - og varighet til 26.02.27.
Bryggen medisinske senter ble i 2023 etablert som en egen avdeling i Kristiansund kommune, underlagt enhet Legetjenester. Senteret er lokalisert sentralt i Kristiansund sentrum med kort vei til offentlige kommunikasjoner. Vi holder til i moderne og trivelige lokaler med god tilgjengelighet for personer med nedsatt funksjonsevne. Legesenteret er godt utstyrt med eget laboratorium og oppdatert datasystem som sikrer gode arbeidsforhold og effektiv drift.
Som sykepleier hos oss vil du ha varierte og meningsfulle arbeidsoppgaver som bidrar til god pasientbehandling og et velfungerende legekontor. Du blir en del av et godt organisert fagmiljø som består av seks allmennleger og tre helsesekretærer i tillegg til stillingen som sykepleier.
Arbeidsområder- laboratoriearbeid og prøvetaking
- assistanse ved legeundersøkelser og mindre kirurgiske inngrep
- skadestuearbeid og andre oppgaver som naturlig tilfaller sykepleierrollen ved legekontor
- betjening av telefon og sentralbord, ekspedisjon, reseptfornyelser og oppgaver knyttet til timebok
- digital kommunikasjon med pasienter via Helserespons
- veiledning, opplæring og informasjon til kollegaer, pasienter og pårørende
- samarbeid med øvrige helsetjenester og eksterne samarbeidspartnere
- bidrag til internkontroll, fagutvikling og kvalitetssikring
- norsk autorisasjon som sykepleier
- god fremstillingsevne på norsk, muntlig og skriftlig
- gode ferdigheter i bruk av digitale arbeidsverktøy
- arbeidserfaring fra legekontor, legevakt, hjemmetjeneste eller spesialisthelsetjeneste
- er profesjonell og trygg i yrkesutøvelsen, som kan ta faglig begrunnende og raske avgjørelser i et hektisk miljø
- har godt klinisk blikk med evne til å prioritere og omprioritere pasienter etter observasjoner og undersøkelser
- kan planlegge og organisere selvstendig arbeid, samt løse og sluttføre oppgaver i samarbeid med andre
- bidrar med kollegaveiledning og kunnskapsdeling i avdelingen
- en unik mulighet til å få verdifull arbeidserfaring fra kommunalt legekontor
- en stilling der du får bruke din kompetanse på et bredt fagområde
- en sosial og trivelig arbeidsplass med dyktige og engasjerte kollegaer
- offentlig tjenestepensjon i KLP. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter. Les mer om pensjonsordningen som gjelder for deg på KLP sine hjemmesider ved å trykke på vedlagte lenke: KLP
Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Du kan lese mer om fortrinnsrett på Kristiansund kommune sine hjemmesider ved å trykke på vedlagt lenke: Gjør du fortrinnsretten din gjeldende?
Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.
Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler.
Kommunen har et ansiennitetsbasert lønnssystem. For alle stillinger teller både offentlig og privat tjeneste etter fylte 18 år - dokumenteres med tjenesteattest fra tidligere arbeidsgivere med informasjon om fra/til-dato, stillingsprosent, eller antall timer arbeidet.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden.
Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.
SøknadSøknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.
NB! Når du er i en søknadsprosess anbefaler vi deg å følge med på e-post, inkludert søppelpost.
Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.
Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.
Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.
Company
Kristiansund kommuneApplication deadline
28.10.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
6509, KRISTIANSUND N
KRISTIANSUND
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6431253Look here for other jobs from Kristiansund kommune