Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hemsedal Kommune

Sykepleier/vernepleier - Hemsedal Bygdaheim

Offentlig forvaltning

Hemsedal byr fantastiske naturopplevelser, og som «Skandinavias alper» er vi råest på ski og fjellopplevelser. Vi vil du skal oppleve vår fantastisk vakre natur sommer som vinter.
Bygdaheimen i Hemsedal er et sykehjem med tilrettelagte korttids- og langtidsavdelinger. Som kollega vil vi sikre deg god faglig utvikling i en trivelig og forutsigbar arbeidshverdag. Vi ser etter deg som ønsker å være del av vårt fellesskap med mål å ivareta våre brukeres behov. Som ansatt hos oss vil du få god og grundig opplæring.

Vi har ledig stilling som sykepleier eller vernepleier i 100% og 50% stilling.

Vi er fleksible og kan se på andre løsninger på stillingsstørrelse. 50% av stillingsprosentene er lagt til demensavdelingen «Solstugu». Avdelingen har syv plasser i en rolig og skjermet atmosfære der det legges vekt på god kontinuitet i trygge omgivelser. Det er fast administrasjons dag på torsdager for denne stillingen, da du skal delta på legevisitt med tilsynslege og ha hovedansvar for oppfølging av din avdeling.

Hemsedal kommune jobber med å få etablert langvakter for de som ønsker det. Du kan organisere arbeidstiden din og få mulighet til å ha komprimerte arbeidsperioder og dermed få lengre, sammenhengende friperioder.

Vi håper du vil bli vår nye medarbeider!

Krav til kompetanse

  • Vi søker etter off. godkjent sykepleiere og vernepleiere
  • Søkere må ha førerkort
  • Søkere må kunne beherske norsk både skriftlig og muntlig
  • Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke stilling hos oss

Det blir lagt vekt på relevant utdanning og praksis i forhold til arbeidsoppgavene. I tillegg blir det lagt vekt på personlige egenskaper, blant annet evne til å arbeide selvstendig og gjennomføringsevne.

Vi ser etter deg som:

  • er faglig engasjert med fokus på kvalitet
  • møter bruker og pårørende på en åpen og respektfull måte
  • er serviceinnstilt med gode evner til å samarbeide og kommunisere
  • viser arbeidsglede, engasjement og ansvarlighet
  • er positiv, fleksibel og løsningsorientert
  • medvirker til et positivt arbeidsmiljø, både faglig og sosialt

Vi kan tilby:

  • en spennende og lærerik arbeidsplass
  • gode mulighet for kompetanseheving både på eksterne og interne kurs, og relevante videreutdanninger.
  • godt arbeidsmiljø
  • jevnlige møteplasser for faglig refleksjon med kolleger
  • god opplæring
  • gode pensjons- og forsikringsordninger
  • lønn og arbeidsvilkår etter gjeldende lov- og avtaleverk. Vi tilbyr 15 000 kr utover garantilønn.

Krav til helse- og vandelsdokumentasjon
Ved enkelte stillinger innen Helse og omsorg er det krav om politiattest og egenerklæring om Tuberkulose og MRSA jf. Helse- og omsorgstjenesteloven. Du kan også bli pålagt å ta tuberkulose/MRSA prøve hvis du har vært utsatt for smitterisiko.

Krav til kompetansedokumentasjon
Det er krav om dokumentasjon og vitnemål fra tidligere arbeidserfaring og utdanning for riktig innplassering i stillingskode, og fastsetting av lønn. Lønnsansiennitet blir satt til 0 år inntil dokumentasjon er levert og vurdert.

Vitnemål og attester skal lastes opp som en del av den elektroniske søknaden. Referanser vil bli innhentet.

Kontaktpersoner
Hege Owesen, Avdelingsleder Hemsedal Bygdaheim, 97498110, hege.owesen@hemsedal.kommune.no
Line Strandberg, Avdelingsleder Hjemmebaserte tjenester, 91666853, line.strandberg@hemsedal.kommune.no