• Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    30.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5054, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6343834
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
Ledigt jobb

Bergen kommune

Sykepleier til Solheim omsorg pluss

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Solheim omsorg pluss er en av 8 avdelinger i Årstad hjemmebaserte tjenester og har sentral beliggenhet i Solheimsgaten 47, like ved buss- og bybanestopp på Danmarksplass. 

Avdelingen holder til i et eget bygg, med 49 tilrettelagte leiligheter. Beboerne på Solheim omsorg pluss mottar hjemmesykepleie fra personalet i avdelingen. Huset er bemannet 24/7. I tillegg har beboerne tilbud om fellesmåltider i husets kantine, som ligger i 1. etasje. Tilknyttet kantinen jobber det en kokk og en kjøkkenassistent.

Sykepleiere på Solheim omsorg pluss, har tett oppfølging av beboerne, med varierende, utfordrende og lærerike oppgaver.
Du får tildelt fadder ved oppstart og det blir gitt opplæring ut i fra ditt behov.

Ansatte i avdelingen jobber etter årsturnus med enten dag og kveldsvakter eller kun nattevakter. Du kan kan velge mellom å jobbe hver 3. helg med 7 timers vakter eller hver 4. helg med langvakter på 12,5 time (lørdag og søndag). Det er muligheter for å starte klokken 08.00 på dagvakter og aftenvaktene avsluttes klokken 22.00.

Solheim omsorg pluss er samlokalisert med Solheim Seniorsenter og har en felles leder. Ansattgruppen består av avdelingsleder, fagansvarlig sykepleier, sykepleiere, kokk, aktivitør, helsefagarbeidere og assistenter.

Vi søker nå sykepleier til 100% fast stilling, oppstart etter avtale.

 

Kvalifikasjoner:

  • Gyldig norsk autorisasjon som sykepleier må dokumenteres for at søknad skal bli vurdert
  • Grunnleggende IKT-kompetanse (opplæring i fagsystem vil bli gitt)
  • Gode norskkunnskaper og må kunne kommunisere klart og tydelig både muntlig og skriftlig.
  • Søkere utenfor Norden må kunne dokumentere bestått B2-test i norsk
  • Gyldig oppholds- og arbeidstillatelse
  • Gyldig politiattest kreves fremlagt

Personlige egenskaper:

  • Faglig trygghet
  • Selvstendig
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Liker å jobbe i team, men også selvstendig
  • Endringsdyktig
  • Positiv og engasjert
  • Liker å finne kreative løsninger
  • Strukturert og løsningsorientert
  • Bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • God arbeidskapasitet

Vi tilbyr:

  • Fast 100% stilling
  • Et miljø med stort engasjement og god kompetanse
  • Årsturnus
  • Opplæringsprogram
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykke- og gruppelivsforsikring
  • Lønn etter gjeldende tariff
 

  • Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    30.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5054, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6343834
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune