Vacancy

Senja kommune

Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Senjalegen Finnsnes med et utekontor har til sammen 17 fastlegehjemler og 2 LIS1. Legekontoret er lokalisert i et distriktmedisinsk senter (DMS) med 23 kommunale/ interkommunal helsetjenester og spesialisthelsetjenester med fagtilknytning og samarbeidsavtaler med Universitetssykehuset Nord-Norge. Målsetningen er å gi befolkningen i kommunene stabile og gode legetjenester. Avdelingen har et aktivt og godt fag- og arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere som for tiden består av leger, sykepleiere, bioingeniører, helsesekretærer, diabetessykepleier, kreftsykepleier og avdelingsleder med daglig driftsansvar. 

 

 

Om stillingen:

Ledig fast 80 % stilling som sykepleier, med mulighet for å jobbe ekstra ved behov.

Dagtid.

Arbeidssted: Finnsnes legekontor med utekontor

 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Arbeidsoppgaver som omfattes av retningslinjer for fastlegetjenesten
  • Sykepleierfaglig arbeid på skiftestue
  • Resepsjonsarbeid. Ekspedisjonsarbeid, mottak og oppfølging av telefonhenvendelser
  • Digitale arbeidsoppgaver i pasientadministrative IKT system
  • Kvalitetssikring og internkontroll
  • Opplæring og veiledning av andre ansatte

 

Kvalifikasjoner

  • Krav til formell kompetanse med minimum 3-årig høyere utdanning og autorisasjon som sykepleier.
  • Arbeidserfaring ved legekontor eller legevakt vil bli vektlagt
  • Beherske digitale arbeidsverktøy
  • Gode skriftlige og muntlige formidlings evner
  • Kunne veilede, gi opplæring og bidra til faglig utvikling i avdelingen
  • Førerkort klasse B

 

Personlige egenskaper:

  • Opptre respektfullt og ansvarlig i samsvar med kommunens arbeidsreglement, etiske retningslinjer og verdi grunnlag
  • Jobbe selvstendig, strukturert og målrettet med brukes behov i sentrum
  • Evne til å motivere, avklare og stille krav
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vektlegges ved tilsetning

 

 

Vi tilbyr: 

  • En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver i et fagområde som stadig er i endring. 
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere. 
  • Stort fokus på brukermedvirkning, tverrfaglig samarbeid og kompetanseutvikling. 
  • En kommune i stor utvikling og endring.  
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger i KLP.  

 

 

For stillingen gjelder 

Aktuelle søkere vil bli innkalt på intervju. Minst to referanser må oppgis. Ansettelse skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Kommunal pensjonsordning. Politiattest må fremlegges før tiltredelse. 

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med avdelingsleder: Elena Karlsen elena.karlsen@senja.kommune.no tlf: 90761997  

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet. 

Søkes via Easycruit. Søknad via e-post eller post godtas ikke. Kopi av attester og vitnemål blir etterspurt ved behov. Kopiene blir ikke returnert.