• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    07.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4888602
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 23.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du utdannet sykepleier og er på jakt etter nye utfordringer? Vi ser etter engasjerte og dyktige medarbeidere til vår avdeling. 
Rundeskogen bo- og aktivitetssenter er en del av Sykehjem Vest i Sandnes kommune og består av 2 langtidsavdelinger for personer med kognitiv svikt, og 1 somatisk avdeling med kombinasjon av 10 langtidsplasser og 10 korttidsplasser. Det er et flott sykehjem, med fine uteområder som ligger sentralt med gratis parkeringsmuligheter og gode bussforbindelser. Vi er opptatt av å gi helhetlig pleie og omsorg til våre pasienter, og som sykepleier har du en viktig rolle i dette arbeidet. 

Sykepleier hos oss har en viktig rolle i avdelingen ved å gi faglig veiledning, undervisning og bidra til et tverrfaglig samarbeid. Vi har stort fokus på pårørendearbeid og personsentrert omsorg. Det er godt samarbeid på tvers av alle 3 avdelingene på huset. 

Vi jobber for tiden med å implementere klinisk observasjonskompetanse i vårt sykehjem. Det er et verktøy for tidlig identifisering av forverring i helsetilstanden til pasienten. Verktøyet vil være en styrke i den faglige kompetansen. 

For tiden har vi ledig stilling i 3 og 5 etasje. Fra 75 - 100 %. 

Turnusen er todelt, med kombinert dag- og kveldsarbeid og arbeid hver 3. helg. 

   

Arbeidsoppgaver:

  • Individuelt tilrettelagt pasientbehandling gjennom observasjon, selvstendige vurderinger, planlegging og utførelse av tiltak.
  • Bidra til en helhetlig tjeneste med utgangspunkt i pasientens mål og ressurser.
  • Sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet Profil.
  • Gi veiledning, råd og opplæring til studenter, elever og andre kollegaer.
  • Tverrfaglig samarbeid med lege, fagarbeidere, assistenter samt andre faggrupper.
  • Samarbeid med pårørende.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som sykepleier.
  • Gode norsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig, minimum tilsvarende B2.
  • Erfaring fra sykehjem eller demensomsorg er ønskelig, men ikke et krav.
  • Gode datakunnskaper.
  • Ansettelsen krever godkjent politiattest, den skal ikke legges ved søknaden men fremlegges før oppstart.
  • Relevant videreutdanning vektlegges.

Personlige egenskaper:

  • Du er positiv, faglig engasjert og pasientorientert.
  • Du er ansvarsbevisst, har evne til å jobbe selvstendig, er løsningsorientert og bevisst i rollen.
  • Du er fleksibel og serviceinnstilt, med god evne til samarbeid og kommunikasjon.
  • Du evner å jobbe effektivt, strukturert og vil bidra til et godt arbeidsmiljø.
  • Du vil ha en viktig rolle i det daglige arbeidet gjennom veiledning til andre kollegaer og studenter.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

 

  • Vi kan tilby en trivelig arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø og utfordrende arbeidsoppgaver innenfor fagfeltet. 
  • Gode muligheter for kompetanseheving/videreutdanning/fagutvikling,
  • Fagdager og internundervisning.
  • Lønn etter tariffavtale. Videreutdanning kan gi høyere lønn.
  • Hjem-jobb-hjem avtale.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    07.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4888602
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 23.11.2022